spiker1977 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Detta är 3 gången detta händer mig. Har TS,KH,QH,QS i handen och höjer 3 bb. 2 kollar. Floppen är FLOP [board cards: QC,4D,4S ] Bet 1/2 pot bet .båda kollar TURN [board cards: QC,4D,4S,5S ] Bet 1/2 pot, 1kollar andra foldar. RIVER [board cards: QC,4D,4S,5S,8D ] Bet pot, raise all in??? Jag måste kolla, men undrar spelade jag dåligt handen ??? Kunde det vara något som säger mig att jag ligger under? xxx shows [ 4H,4C,2H,3D ] Tredje gång jag förlorar med nöt kåk mot 4-tal, direkt på floppen. Citera
sulla Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Kan inte vikas utan read, kan ju trots allt vara en mupp som hittar lägre kåk. Citera
Eblinho Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Kan inte vikas utan read, kan ju trots allt vara en mupp som hittar lägre kåk. kan vikas med read? Citera
JohanLj Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 kan vikas med read? Tycker jag definitivt. Finns spelartyper jag viker mot där. Vet iofs inte om jag gjort det någon gång i år Citera
Rainb0w85 Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Nötkåk viks väl sällan, otur kan alla ha. Dock har jag inte hamnat i liknande scenario. Jo där jag dragit fyrtal vs nötkåk då. Citera
Carebunny Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Utan megasuper-readen lägger du aldrig här. Citera
Mr_Tight Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Du spelade den rätt. Dan Glimnde lägger, jag gör det inte. (finns två kombinationer av Q4xx som många FI slowspelar här, finns bara en möjlighet till 44xx. Utöver detta kan FI ha hittat kåk som du slår på turn eller river => Finns bara en hand du inte slår och ett antal händer som många FI (felaktigt) skulle ställa med i detta läge => 100% given syn om än motvilligt mot vissa FI) Citera
Recommended Posts