oskarvirus Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Hej!! har precis skaffat Holdem Manager. Och ska nu få den att importera händerna som jag spelar, just nu på Tellpoker. Men det verkar inte som den hittar dessa. Någon som vet vart jag hittar handhistorien från Tellpoker? tack. Citera
struve Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Tellpoker ligger väl på Microgaming nätverket? I så fall hittar du handhistoriken under: C:\Microgaming\Poker\ Citera
Playboy Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Har samma problem. Kör med Tellpoker och får inte stats eller history reggad i Holdemmanager.. Använder C:\Microgaming\Poker\tellpokerMPP\global\HandHistory för automimporten, är det fel? Citera
Demme Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Hej. Ni måste välja huvudkatalogen till skinnet. t.ex C:\Microgaming\poker\UnibetpokerMPP Ni får INTE välja "Import from Sub Folders" då fungerar det inte. Det är Gamehistory.dat som HM läser för historiken. Jag var tvungen att ta bort den filen innan det fungera för mig(så att skinnet skapar en ny fil förutsatt att ni valt att den ska spara handhistoriken på datorn). Citera
Recommended Posts