bjoelle Postad 8 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Kul! De inbillar sig säkert att de hittat en ny fisk :=) Stackars Hultfredsbor Btw. Du ifrågasatte självklart varför de inte fanns på PF? Jag ifrågasatte självklart inte det! En något sömndrucken ung skäggig man med ovårdat hår och stora glasögon sticker knackar på, presenterar sig, etc etc Detta runt 00.00 på natten, tro fan det är skumt? Var väl mer än någon som tyckte det var lite lustigt/lurigt, haha. Men men. En sak i taget. Citera
bjoelle Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 jag behöver nog inte tilläga så mycket, men hultsfred har bra pizzerior. Citera
Bossebo Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Skulle bara vilja säga tack! Citera
bjoelle Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Skulle bara vilja säga tack! tack för? var bilderna så bra? Citera
Bossebo Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 tack för? var bilderna så bra? Jag fick lite fina tips av dig i en tråd Det funkar... Citera
bjoelle Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Jag fick lite fina tips av dig i en tråd Det funkar... okej , just ja! Kul att man kunde vara till hjälp. Citera
bjoelle Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Varje gång jag ska skriva något här får jag sjukt dåligt samvete, och känner mig lite lat som inte kan hålla igång någonting. Men men. Har inte hänt så mycket här, man bor ju i by som sagt. Som bybo får man planera storstadsbesöken, och nu försöker jag planera att besöka ängelns turnering den 12e. Men tråkigt att resa ensam så söker ressällskap Citera
MikeTime Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Men tråkigt att resa ensam så söker ressällskap Vem fan skulle vilja ha dig i bilen? Räcker det inte med att man kanske får stå ut med att ha dig på samma bord under turren? Citera
bjoelle Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Vem fan skulle vilja ha dig i bilen? Räcker det inte med att man kanske får stå ut med att ha dig på samma bord under turren? haha var inte så hatisk nu gubben. Jag utlovar dig en kram, ev en puss på kinden, jag kräver ingenting i motprestation. Citera
MikeTime Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 haha var inte så hatisk nu gubben. Jag utlovar dig en kram, ev en puss på kinden, jag kräver ingenting i motprestation. Jävla snåljåp. En avslätare med mycket tunga ska det va annars kan det va. Citera
bjoelle Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Jävla snåljåp. En avslätare med mycket tunga ska det va annars kan det va. Vet din fruga att du försöker få sexuella tjänster av en yngre man på ett pokerforum? Citera
MikeTime Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Vet din fruga att du försöker få sexuella tjänster av en yngre man på ett pokerforum? Bara jag skickar dom vidare till henne efter att jag pilskat upp dom så är det ok. Tror det var det hon sa i alla fall.... Citera
bjoelle Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Bara jag skickar dom vidare till henne efter att jag pilskat upp dom så är det ok. Tror det var det hon sa i alla fall.... Så det du säger är att du bjuder ut din fru till mig om jag ger dig sexuella tjänster? Nu börjar din riktiga miketime visa sig. Citera
bjoelle Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Jag BUMPAR mina förfrågan, någon ska väl till linköping "nerifrån" för slaskturnering hos Ängeln och möjlighet att sexuellt ofreda MikeTime? Citera
MikeTime Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Jag BUMPAR mina förfrågan, någon ska väl till linköping "nerifrån" för slaskturnering hos Ängeln och möjlighet att sexuellt ofreda MikeTime? Avresa Hultsfred 9:29. Byte Nässjö. Ank Linköping C 11:58. . Citera
bjoelle Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 . ... jag är lat och dekadent, inte efterbliven Sista utvägen är dock inte tåget, utan att kort och gott sätta flickvännen på shopping däruppe, ev massera mig under tiden. Vilket innebär att hon kör, jag är ju såklart för dekadent för att äga ett körkort. Citera
Recommended Posts