Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo fan, vi får åka dit igen. Kanske röra cashgamet då? Verka saftigt.

För alla glada därute har jag rännskita, eller mer konkret verkar jag ha fått tillbaka min lagtosintollerans från de tidigare åren.

Dagen till ära blire väl lir hela dagen, har kvar lite goa filmer från igår med.

• Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Skulle tippa på att jag är nästan dubbelt så gammal som dig. Förresten heter det laktos, inte lagtos! :mrgreen:

Fullt medveten om laktos stavningen ;) men tack som upplyser. Får skylla på morgontrötthet. Jag är inte lika övertygad om att dubbelt så gammal inte, men vem vet.

btw, vilka är sugna på att trycka upp tröjor med texten "I Love Fiskbert"?

Postad

Sitter och lallar hemma, några filmer och svenska spel slask. Dagens första b2b turre går rätt bra 9/17 med 7priser.

Har fått kontakt med min strandade kompis i thailand nu och hoppas på att shahin ska vakna till och dyka in här på PF:

Postad

Dunka ur mig ur turneringen på en 15e plats, men har en ny uppe precis. Har hittat ungefär 1k+ på svs och 300- i euro till shahin som blir baht till min kompis som blir kr till mig av han om treveckor då han även får en käftsmäll.

Postad
Regga dig till 200-turren på SvS 14:00. Sidebet på 200:- kanske? =) (Måste vara EV+ för dig eftersom jag inte slutar förräns 14. Lär vara sitout i minst 10 minuter!)

Ska suga på den några minuter, du springer ju som en kåt katt så...

Postad
Jaså, du har sett mig irl! ;-)

Äsch, du hade ju vunnit juh!

haha, mja, har gått bra i turneringarna det sista, men varit lite buttfuck i sluttampen sådär, mycket finalbordsbubblor och semibubblor. Bör nog se över mitt spel där lite tror jag.

Postad

Får väl börja med att be om ursäkt för väldigt dåligt med uppdateringar. Inte haft ork att skriva direkt. Resultaten är good dock, gått nice som fan.

Som ursäkt för detta får ni...

...DEN TÄNKANDE ROOB!

sBohIStDO.jpg

Postad
Får väl börja med att be om ursäkt för väldigt dåligt med uppdateringar. Inte haft ork att skriva direkt. Resultaten är good dock, gått nice som fan.

Som ursäkt för detta får ni...

...DEN TÄNKANDE ROOB!

sBohIStDO.jpg

Jag gillar ditt kök bjoelle :o

Postad
Jag gillar ditt kök bjoelle :o

Felet ligger inte i köket, utan i att jag ej har diskmaskin. så STFU.

Det här med uppdateringar har jag förövrigt tappat helt, men försöker väl skriva lite ibland.

Har idag, såhär på löningsdagen på svenska spel hittat en turreklonk i deras 200kr för lite över 3k, haha miketime! IM BACK!

Hitta även rätt många inköp på cashgamet, allt är fint :)

• 3 weeks later...
Postad

Jag sitter vid samma bord som dig nu... ALL-IN!

Vafan! Du öppnar med en pot-räjs och foldar på min re-raise-3/4!!! FEGIS! Jag hade AA

Hur fan kan du syna med AT?? Tur att floppa stegen också! Du kanske inte var en fegis iaf.