bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Jo fan, vi får åka dit igen. Kanske röra cashgamet då? Verka saftigt. För alla glada därute har jag rännskita, eller mer konkret verkar jag ha fått tillbaka min lagtosintollerans från de tidigare åren. Dagen till ära blire väl lir hela dagen, har kvar lite goa filmer från igår med. Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Tänkte att lite svs-slask vore gott på morgonen. Värdet är ju absurt?! var fan är dessa killar normalt!? 60/x/x hela högen. Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Du döljer din ålder, FJANT! Skulle tippa på att jag är nästan dubbelt så gammal som dig. Förresten heter det laktos, inte lagtos! Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Skulle tippa på att jag är nästan dubbelt så gammal som dig. Förresten heter det laktos, inte lagtos! Fullt medveten om laktos stavningen men tack som upplyser. Får skylla på morgontrötthet. Jag är inte lika övertygad om att dubbelt så gammal inte, men vem vet. btw, vilka är sugna på att trycka upp tröjor med texten "I Love Fiskbert"? Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Lagtos kanske bättre beskriver din spelstil i kombination med din intolerans?? Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Lagtos kanske bättre beskriver din spelstil i kombination med din intolerans?? Ja fan! där fick du allt till det, btw, jobbar inte du eller något!? Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Ja fan! där fick du allt till det, btw, jobbar inte du eller något!? Jovisst fan jobbar jag. Det är ju därför jag har tid att vara inne på pf och sabba folks dagböcker! Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Jovisst fan jobbar jag. Det är ju därför jag har tid att vara inne på pf och sabba folks dagböcker! Vissa har det gott. Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Sitter och lallar hemma, några filmer och svenska spel slask. Dagens första b2b turre går rätt bra 9/17 med 7priser. Har fått kontakt med min strandade kompis i thailand nu och hoppas på att shahin ska vakna till och dyka in här på PF: Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Dunka ur mig ur turneringen på en 15e plats, men har en ny uppe precis. Har hittat ungefär 1k+ på svs och 300- i euro till shahin som blir baht till min kompis som blir kr till mig av han om treveckor då han även får en käftsmäll. Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Regga dig till 200-turren på SvS 14:00. Sidebet på 200:- kanske? =) (Måste vara EV+ för dig eftersom jag inte slutar förräns 14. Lär vara sitout i minst 10 minuter!) Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Regga dig till 200-turren på SvS 14:00. Sidebet på 200:- kanske? =) (Måste vara EV+ för dig eftersom jag inte slutar förräns 14. Lär vara sitout i minst 10 minuter!) Ska suga på den några minuter, du springer ju som en kåt katt så... Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Ska suga på den några minuter, du springer ju som en kåt katt så... Mjauuuu..... Citera
Roob Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Blev trea i den för ca 1K. sluta skryt snyggo! Citera
bjoelle Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Blev trea i den för ca 1K. Och det tar jag possitivt, eftersom jag då spara 400 Citera
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 sluta skryt snyggo! Jaså, du har sett mig irl! Och det tar jag possitivt, eftersom jag då spara 400 Äsch, du hade ju vunnit juh! Citera
bjoelle Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2009 Jaså, du har sett mig irl! Äsch, du hade ju vunnit juh! haha, mja, har gått bra i turneringarna det sista, men varit lite buttfuck i sluttampen sådär, mycket finalbordsbubblor och semibubblor. Bör nog se över mitt spel där lite tror jag. Citera
bjoelle Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 Får väl börja med att be om ursäkt för väldigt dåligt med uppdateringar. Inte haft ork att skriva direkt. Resultaten är good dock, gått nice som fan. Som ursäkt för detta får ni... ...DEN TÄNKANDE ROOB! Citera
MJ Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Tll MJ: Har ju glömt att säga TACK! TACK! Citera
Roob Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Får väl börja med att be om ursäkt för väldigt dåligt med uppdateringar. Inte haft ork att skriva direkt. Resultaten är good dock, gått nice som fan. Som ursäkt för detta får ni... ...DEN TÄNKANDE ROOB! Jag gillar ditt kök bjoelle Citera
bjoelle Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 Jag gillar ditt kök bjoelle Felet ligger inte i köket, utan i att jag ej har diskmaskin. så STFU. Det här med uppdateringar har jag förövrigt tappat helt, men försöker väl skriva lite ibland. Har idag, såhär på löningsdagen på svenska spel hittat en turreklonk i deras 200kr för lite över 3k, haha miketime! IM BACK! Hitta även rätt många inköp på cashgamet, allt är fint Citera
Cyntax Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Jag sitter vid samma bord som dig nu... ALL-IN! Vafan! Du öppnar med en pot-räjs och foldar på min re-raise-3/4!!! FEGIS! Jag hade AA Hur fan kan du syna med AT?? Tur att floppa stegen också! Du kanske inte var en fegis iaf. Citera
fraallan Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 bjoelle nu får du fan ta upp och börja skriav lite här igen annars har jag inget att läsa på jobbet. Citera
Recommended Posts