bjoelle Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2009 En turnering som tidigare var en 20euros NL turre hade blivit ändrad till en limit turre. Jag var inte ensam om att ha missat detta, är total jefla kalabalik på bordet. Suck. Citera
bjoelle Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2009 33 på A35 i den otroliga limit turren och jag är ute. Höja 24off från mittenposs är nötspel. Citera
Roob Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Du är fisk /rob med många öl innanför västen Citera
Lisa87 Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Fuckat, måste jag ladda upp på annat ställe då? suck Uppladdning.com/pici.se funkar rätt bra Citera
bjoelle Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2009 Haft rätt dåligt med motivation senaste. Hela februrarispelet var i dvala, var allmänt jävla trött eftersom jag inte är van vid heltidsjobb och resultatet sluta på even, kanske minus någon femhundring. Har väl hittat tillbaka lite nu, eller framförallt kommit in i 8-17, även om det då inte är min grej riktigt. Dega in lite nytt material på SS och springer runt 17-18ptbb/100 i mars än så länge. Även fått tillbaka turneringsorken lite, även om det inte blivit något stort(2/48 för ca 260euro och 8/77 för 55euro). Citera
bjoelle Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2009 Såhär en söndagskväll med söndagsångest önskar man allt mycket att man spela på heltid. Kännt detta allt mer sen jag börja jobba. Arbetslusten är ganska liten då jag trots att jag jobbar utan problem får ut mer av pokern per månad. Man har lite svårt att motivera sig. Funderingarna går väl mot att kanske gå tillbaka till något av det gamla jag gjort, ha lite viktimmar som lärare, för lite uppbokad tid varje månad är lika bra som lite fasta pengar. Vet inte riktigt vart jag vill komma, men någon kan säkert spinna vidare och ge mig lite feedback. Citera
MJ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Om du är helt less på 40 timmars veckan tycker jag att vikariejobb passar dig. Har du rulle för att spela på nivåer där du kan dra in en pokerlön? Isf kör hårt! Bli inte FÖR lat bara, då "life is a mutherfucking grind". Citera
MikeTime Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Om du är helt less på 40 timmars veckan tycker jag att vikariejobb passar dig. Har du rulle för att spela på nivåer där du kan dra in en pokerlön? Isf kör hårt! Bli inte FÖR lat bara, då "life is a mutherfucking grind". Oj, MJ och jag är överens...! Jo, +1 obv. Citera
MJ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Oj, MJ och jag är överens...! Jo, +1 obv. Jag är inte helt omöjlig ibland;-) Killen är ganska ung har jag för mig, så det finns ingen anledninga att känna stress. Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Tack för lite feedback. Jo jag har rulle för det, dvs jag har vad jag gör åt på en månad för ett bra antal månader framöver + vettigt spelkapital. Har ju även(hade sen februari ) 11raka vinstmånader med ett vettigt snitt. Februari var ju februari, dödad av 40timmars veckan. Ska bolla lite med några bekanta och kolla på möjligheter till någon litet vid sidan, inte huvusakligen för safemoney utan för att jag anar att man blir dum i huvudet av att inte ha något fast. Edit: Vill även gratulera till de vänskapsband som knöts mellan Herr Mike Time och Herr M J. Kan även passa på nu att ge en lite månadsupdate, ingen utförlig, men ack så god. Februari so far: ca 8000svenska(numera ganska värdelös mot euron) riksdaler. Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Vad hände klockan 17.18... - Kom hem från jobbet. - Satte på kaffe - Starta datorn - Blir förbannad på svenskaspel Till saken, jag har problem. Vissa dagar vill Svenska spel inte ha någon vidare anslutning, nätverkstyrkan guppar värre än mig när jag druckit gin. Detta är vissa dagar, och allt annat är oberört. Andra klienter fungerar fint etc etc.. WHY O WHY!!!!! btw kör jag via virtuellt xp på en mac. någon... hjälp mig?! Utlovar en en fidel castro(Välgjord med rätt rom) till den som hjälper mig lösa problemet. Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Eftersom jag inte kan spela nu, så får jag ju göra annat. Försökte för ett tag sen lägga ut lite bilder, för att göra dagboken lite hemtrevligare, det gick åt helvete. Idag ska det inte gå åt helvete. Så vi kör ett litet vardagsrums reportage. Datorplats, inte mer med det. Skymtar spritskåp åt vänster. Soffa, numera med kattkisproblem då ena katten är dum i huvudet. Funderar på kramfors i svart skin, tankar? Tv, en rätt standardvariant och även en jefla massa spel/filmer. Har en ovana av att lägga skivor tomma fodral överallt. Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Det gick åt helvete. Där gick du bet. Citera
fraallan Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Vad är det för märke på den oranga datastolen ? sugen på en likadan nämligen.... Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Vad är det för märke på den oranga datastolen ? sugen på en likadan nämligen.... lol ikea 59kr Citera
MJ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Tack för lite feedback. Jo jag har rulle för det, dvs jag har vad jag gör åt på en månad för ett bra antal månader framöver + vettigt spelkapital. Har ju även(hade sen februari ) 11raka vinstmånader med ett vettigt snitt. Februari var ju februari, dödad av 40timmars veckan. Ska bolla lite med några bekanta och kolla på möjligheter till någon litet vid sidan, inte huvusakligen för safemoney utan för att jag anar att man blir dum i huvudet av att inte ha något fast. Edit: Vill även gratulera till de vänskapsband som knöts mellan Herr Mike Time och Herr M J. Kan även passa på nu att ge en lite månadsupdate, ingen utförlig, men ack så god. Februari so far: ca 8000svenska(numera ganska värdelös mot euron) riksdaler. Verkar klokt. Här i din DB blir folk vänner:-D Citera
Roob Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Fan va din röda fina soffa luktar lavendel de var mer festligt när du hade julgran =/ Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Fan va din röda fina soffa luktar lavendel de var mer festligt när du hade julgran =/ Ja första gången katten gjorde något där satt du i den, så något rätt gör ju katten. Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Här i din DB blir folk vänner:-D Tll MJ: Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Det börjar lukta kärlek bannemej.... lalala Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Jag är en sådan slacker. Orkar inte så mycket efter jobbet, så blir lätt soffan, lite dåliga serier och 2-3bord slöspelande. Miniplussat på cashgamet och tänkte slänga in en liten 20euros turre i dett. Önska mig lycka till! Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Player wunni is eliminated from the tournament. There are now 53 players left in the tournament. Bjoelle, it's your turn. Bjoelle shows a royal flush Bjoelle wins (3,800) with a royal flush The blinds are now 75/150. Game 1114560908 Bjoelle: ty tytytyttytytytytytytyt Bjoelle: ROYAL! Missnoway*: vnh Missnoway*: wow jag vet jag vet... "vett och etikett". Men inte första potten vi spela mot varandra, jag var sur. Citera
Recommended Posts