Gå till innehåll

Bjoelle - någon som åker mot ängelnturren från hultan hållet? :)


bjoelle

Recommended Posts

  • Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har blivit ett antal sitngos till nu, men inte riktigt haft flowet idag. Vikten av att HU-spelet fungerar bra, och att man inte åker på några beats där är av extrem vikt för dagsresultatet har jag insett. Då 2a plats ger 1,5x pengarna och 1a plats 3,5x såger ett par fuckade HU ett dåligt resultat. Jag stoppar för dagen nu, då jag känner mig lite seg i huvudet, känns inte värt att fortsätta.

 

-65euro

 

... okej då, spelade två till. -45 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger nog lågt med att anställa i dessa tider.

 

Äsch då ;)

 

Förövrigt har jag spelat rätt lite senaste dagarna, och det jag spelat har varit kallt som bara den. Verkar dock som att turneringstorkan kan vara över! är 3/16 i 40euros deepstack på boss nu, 10prisplatser och 900euro i förstapris. Vi hoppas på något :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En planerad lugn söndagsfrukost med två likadana kvinnor hade kunnat tolkats som en lyckad gårdagskväll, så var inte fallet. Flickvännen hade sin syster här, vilket då hade gjort det till incest, men så var inte fallet.

 

Har dragits med dessa två på stan ett tag, fått lite god mat här hemma och har införskaffat några brukar coke zero. Gårdagens miniturreträff kändes skönt för psyket. Månaden i resultat ser väl ut att vara några hundra euro plus, ska kolla närmare på exakt vart jag ligger. Har dock rakeat som en liten skattebetalande hora.

 

Med gårdagens turreträff i tanken så blir det lite turrar och sitngos även idag, detta trots att sitngos drog på mig ett fint minus som turren täckte upp igår.

 

Börjar med 30euros 3k gtd, ev en rebuy om 20min med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte orkat gnälla så mycket över hur kalla mina sitngos varit, men nu tog det lite priset. Var hu mot en regular, troligen den bästa av alla regs på 10-30euros nivån på boss. Vi spela 25min, till slut vinner jag en flipp när han har 100marker mer, men inte fan är det slut

 

100

200

400

800

1600

3200

6400

SLUT

 

Jag ligger aldrig under mer än 40/60, leder de flesta med 60/40... suck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte uppdaterat på några dagar, och har knappt spelat på några dagar, det går hand i hand det dära.

 

Men nu spelas det!

 

Kom precis i pengarna på 20euros deep och ligger 8/16, känns riktigt stabilt!

 

i 40euros deep är jag 6/22 med 5priser, känns stabilt där med.

 

Vore fint med en dubbelklonk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Buttfucked. Det är ett bra ord, slutar 8e med 5priser på 40euros. Två turneringar som båda såg bra ut slutar i misär. med 20k och blinds på 500/1000 slår en upp 2500, jag slår om till ca 6k han och en till synar och min AA får se AT9... men r-r färg och jag är ute, jag spyr mot T8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...