bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 +50k / månad, snacka om iskallt ... Iskallt syftar till de 4-5turrar där jag varit ett par platser från finalbord/pengarna och legat top tre typ, för att sen få kuk rakt åt helvete Citera
MJ Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Grattis till det fina resultatet! Hoppas inte på lika bra denna månad, då febuari endast har 28 dagar;-) Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Grattis till det fina resultatet! Hoppas inte på lika bra denna månad, då febuari endast har 28 dagar;-) haha tack! Och där fick du allt till det! Tänkte faktiskt ta lite målsättningar för februari, som ju som du säger bara har 28dagar. Jobbet tar sin tid, och visst är det nog i nuvarande läge ev-. Men det där med fast inkomst är ändå väldigt skönt, fast är fast. Målsättningar för februari: - Spela 1000st sitngos - resultat på ca 20 000kr. - Knulla flickvännen mer än i januari Citera
MJ Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Gillar de målsättningarna! Tredje är nog den som blir enklast för mig att klara (min egen flickvän gäller det då). 1000 sng blir svårt för mig, men minst 500 ska jag nog klara. Lägger nog till en fjärde på min egen lista -hänga mindre på pf. Citera
MJ Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Vilka sng gäller det förresten? Har nog kollat 10-15 sidor bak och hittar inget som avslöjar. Jag har fått en söndagkväll att spela på och spelar Boss 250k. Citera
Mobiero Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 haha tack! Och där fick du allt till det! Tänkte faktiskt ta lite målsättningar för februari, som ju som du säger bara har 28dagar. Jobbet tar sin tid, och visst är det nog i nuvarande läge ev-. Men det där med fast inkomst är ändå väldigt skönt, fast är fast. Målsättningar för februari: - Spela 1000st sitngos - resultat på ca 20 000kr. - Knulla flickvännen mer än i januari Ni får komma på nån knepig ställning om du/ni ska hinna med. EDIT: Händerna får vara upptagna med tangentbordet och musen (hehe) så att säga. Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Vilka sng gäller det förresten? Har nog kollat 10-15 sidor bak och hittar inget som avslöjar. Jag har fått en söndagkväll att spela på och spelar Boss 250k. Jag är egentligen rätt novis på seriöst sitngo spel så blandar friskt av 10-30euros beroende på vad som startar, försöker undvika turbos men spelar en del speed på boss nätverket. Enbart 5-manna. Funderade på att spela 250k, men orken att hålla koncentrationen länge i turrarna har varit dålig senaste 2veckorna. Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 [/size][/b] Ni får komma på nån knepig ställning om du/ni ska hinna med. EDIT: Händerna får vara upptagna med tangentbordet och musen (hehe) så att säga. Mja, jag är lite inne på att få henne att gå med på "Kommando-avsugningar" dvs, att jag kan säga "sug av mig" så gör hon det. Hon har hittils inte gillat iden, men saker kan ändra på sig! Några tips på hur jag får henne att nappa på iden? Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Spelar en 10dollars turre på redkings nu med 100dollar added och en ipod shuffle till ettan. Så kul och bra värde eftersom vi bara är 10pers. Donate_kid är med också, så målet är att hamna HU mot donate och dra ut han! Citera
HSvensson Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Spelar en 10dollars turre på redkings nu med 100dollar added och en ipod shuffle till ettan. Så kul och bra värde eftersom vi bara är 10pers. Donate_kid är med också, så målet är att hamna HU mot donate och dra ut han! Hur kul var det sa du? Ska du inte skriva hur det går, jag menar ..hur det gick för dig? Luktar jumbo? Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Hur kul var det sa du? Ska du inte skriva hur det går, jag menar ..hur det gick för dig? Luktar jumbo? Jag orka inte och tilta ur på boss så syna med stegdrag och kamikazebluffar river mot KK Citera
MJ Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Det här håller inte. Jag får aldrig upp något bra multitable grind. Måste sluta surfa när jag spelar. Nya regeln: 90% av tiden på pf ska skötas från jobbet. Citera
HSvensson Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Det här håller inte. Jag får aldrig upp något bra multitable grind. Måste sluta surfa när jag spelar. Nya regeln: 90% av tiden på pf ska skötas från jobbet. Hehe, jag har också samma problem.. Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Det här håller inte. Jag får aldrig upp något bra multitable grind. Måste sluta surfa när jag spelar. Nya regeln: 90% av tiden på pf ska skötas från jobbet. Tanken har slagit mig med, men chefen har järnkoll! Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Sådär ja, avslutar kvällen här då jag ju faktiskt har jobb imorgon vid 8.00. Avslutar 1a februari på ett stabilt sitngo plus. 1/2 - +190euro Citera
MJ Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Tanken har slagit mig med, men chefen har järnkoll! Det har jag löst på ett bra sätt. Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Det har jag löst på ett bra sätt. Jasså? delge mig! Har rast nu, så nu får jag allt sitta här. 5h kvar, sen så kör vi på Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Haft en riktig skitdag som börjar med att jag försvoer mig till jobbet, detta ligger och gnager hela dagen. Nu på kvällen var jag hos föräldrarna eftersom min pappa fyllde år, blev tårta lite mat och det vanliga. Så nu ber jag, snälla gud, om du finns, låt mig ha lite flow i de få sitngos jag ska spela. Jag vill inte att höjdpunkten på min dag ska vara en slät kopp kaffe och en tårtbit. Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Blev en liten bunt sitngos, och avslutar dagen på +. Inget märkvärdigt, standardspel och bra varians. 1/2 - +190euro 2/2 - +70euro Månadsresultat +260euro Citera
bjoelle Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2009 Ännu en dag på jobbet avklarad, gott det. Blir en kortsession nu, dock startat en turre, så går jag långt i den blir det Ärlång session. Är 4/187 nu, men saker förändras ju snabbt! Citera
Recommended Posts