Gå till innehåll

Bjoelle - någon som åker mot ängelnturren från hultan hållet? :)


bjoelle

Recommended Posts

Ännu en dag på jobbet avklarad, jag sålde idag 3e, eller kanske 4e bäst på kontoret. Kändes riktigt bra, rookie som man är :)

 

Förövrigt har jag nyss fått hem nya skrivbordet från ikea, så jag har lite bättre ergonomi vid grind. Har på senare tid haft en del strul med ryggen, man börjar bli gammal? ;)

 

Tänkte ev hotta upp dagboken med ett litet "hemma hos bjoelle" reportage, några tankar?

 

Vad jobbar du med? Har nog missat det på vägen nånstans ...

 

Tips är väl att lassa upp lite bilder när du grindar, alltid trevligt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad jobbar du med? Har nog missat det på vägen nånstans ...

 

Tips är väl att lassa upp lite bilder när du grindar, alltid trevligt =)

 

Jobbar som mediakordinator/företagssäljare på pappret, men svenssontermen är telefonförsäljare på en större söktjänst.

 

Mjo, funderar på att använda mina genialiska flash-kunskaper och klicka ett varv i lägenheten. Låta folket få se alltifrån kylskåpsinnehåll, min absurda tvspelsgarderob till badrumsskåpet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undra hur länge bilderna är kvar :mrgreen:

 

Det är iaf min absolut favoritpokerspelare ;)

 

Svaret är: uppenbarligen länge.

 

Vidare tänkte jag spela lite turneringar ikväll, känner att jag har lite ork i kroppen. Verkar bli något av de fantastiska kvalen på betway, om jag hittar mitt inlogg. (jennez?)

 

Annars har jag fan inget kul att skriva, känner mig som en tråkig människa idag.. eller vänta!

 

Konstatera idag att ena chefen har ett par riktigt fasta silikonbröst, hur fan har jag kunnat missa det!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia.

 

Är mitt budskap tydligt?

 

Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia. Jag hatar TELIA. Jag HATAR telia.

 

tydligare?

 

Ska fan kastrera den jäveln som köper något nytt av dessa, vid närmare eftertanke ska jag fan kastrera den som använder telias tjänster och inte nu omedelbums säger upp dessa tjänster. Ifall ni har telia och säger upp utlovar jag att när/om jag träffar er bjuda på hembakta kanelbullar och nymalet kaffe.

 

ps. kanelbullen går ev att byta mot vanilbulle, säg till i god tid före bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia är nöten. Hade bredband via BBB tidigare och gick ner så jävla ofta och länge. Telia går ner kanske 10 gånger per år i nån minut och 5 gånger per år under 30 min kanske eller något sånt. Har dock även mobilt bredband via dom så bara att koppla in det då, har alltid funkat :)

 

:heart: Telia :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia är nöten. Hade bredband via BBB tidigare och gick ner så jävla ofta och länge. Telia går ner kanske 10 gånger per år i nån minut och 5 gånger per år under 30 min kanske eller något sånt. Har dock även mobilt bredband via dom så bara att koppla in det då, har alltid funkat :)

 

:heart: Telia :heart:

 

 

1. Telia har inkompetent personal på alla instanser, har varit i kontakt med alla.

2. telia har ingen kunskap om de produkter/tjänster de säljer

3. Telias mobila bredband med samma pris som andra leverantörer har en spärr vid några gb trafik då du sen låses vid modemhastighet för resterande månad, något andra leverantörer inte har.

4. Telia lever kvar i någon form av kommunistera och tror att dom är ett statilt fint företag.

5. Du kan glömma kaffet, uppfattat? Återkoppla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw, går det spärra så bluwajt inte kan läsa min dagbok? GIllar inte kommunister.

 

Kan säga att jag för övrigt hatar statliga företag, men när Telia är den enda av de leverantörer jag haft/har erfarenhet av som har kunnat leverera ett stabilt internet så kan jag inte annat än att gilla dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Telia har inkompetent personal på alla instanser, har varit i kontakt med alla.

2. telia har ingen kunskap om de produkter/tjänster de säljer

3. Telias mobila bredband med samma pris som andra leverantörer har en spärr vid några gb trafik då du sen låses vid modemhastighet för resterande månad, något andra leverantörer inte har.

4. Telia lever kvar i någon form av kommunistera och tror att dom är ett statilt fint företag.

5. Du kan glömma kaffet, uppfattat? Återkoppla!

 

Glocalnet råkar ha den jävla spärren oxå!! 5gb sen får du surfa på 30kb/sek resten av månaden!!

Telia är nöten annars, bättre telefonbolag går inte att hitta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glocalnet råkar ha den jävla spärren oxå!! 5gb sen får du surfa på 30kb/sek resten av månaden!!

Telia är nöten annars, bättre telefonbolag går inte att hitta!

 

DÅ ska du höra hela storyn, jag är så jefla blåst av telia nu så det är sjukt. Men anar viss ironi. Btw, släng över msn:en via pm..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mindre + på sitngos och bara 3k 20euros gtd startad. slutar 23(tror jag), av 150, och kan bara sucka. AQ fick inte stå mot 66, AT fick inte stå mot 99 och till sist fick en QT på QTJ inte hålla mot KK. Då kändes det väl som att en 23e plats var bra trots allt kanske.

 

Är lite tröttare än jag trodde, och har lite svårt att motivera mig efter en snöpplig 23e plats, har ju haft några sådana sista 1,5veckan. Har förvisso knappt spelar något vidare på någon seriös nivå pga att jag inte vant mig vid tidiga morgnar/jobbtider än.

 

Så som det ser ut nu skiter jag i resterande turneringar, är avreggad och ska nog ta en kopp te och kolla en säsong av the osbournes.

 

tjingeling!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag äre grind, har dock ingen riktig koncentration, slarvat till det lite i ett par potter i turrarna. Kännt AA men inte lagt AQ TPTK, men så är det ibland.

 

De bästa turrarna startar om 2-3h så jag chillar vidare tills dess. Som vanligt nöts det lite goa sitngos vid sidan om för att hålla dagsresultatet flytande. Imorgon ska jag skriva någon sån där vettig sammanfattning på månaden, som ju faktiskt är någon form av rekordmånad :).

 

Har förövrigt en eee pc liggande som jag itne använt på 1,5månad. Hade den under studierna men den fyller ingen funktion för mig längre, än mindre när jag köpte ny macbook. Så någon sugen så är det bara att pma, har extra extern cdläsare jag kan slänga med också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten månadssammanfattning var det ja.

 

Spelat länge på SvS, men tidigt på månaden började jag väl inse att det var dags att gå vidare till något nytt. En sen natt skicka Roob över en schysst boss-deal och boss fick det bli. Hade en sjukt bra start på boss och spela bra även på b2b där jag körde lite turneringar. Denna veckan stod för nästan hela månadsplusset. Började efter denna veckan på nya jobbet, nya rutiner och mindre tid. Var trött och sliten på kvällarna orka knappt spela några turneringar, och spela jag dom så koncentrera jag mig inte direkt. Plussa sakta lite fram till nu, men framförallt fick jag väl rakeback då.

 

Resultat för månaden:

Svs: +2500kr

Boss: +3400euro

Boss-bananer: ca +225euro

b2b: + 1000euro

 

= ca 52200kr

 

En kanonmånad, och inget jag räknar med att göra var månad. Framförallt då jag nu jobbar, och inte har samma tid. Kanske är det -ev att jobba för mig, haha, vad vet jag, vi får väl se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått lite kallt i turrarna som sagt senaste 1,5veckan, men vad händer när klockan slår över 00.00!

 

2/18 i 40euros deepstack på boss, dock är det bara 5priser pga att vi bara blev 68startande, tror det är 80 som krävs för 10priser. Vore fint med en bra start på februari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde inte ens få en itm, ut på 13e plats. Kändes riktigt kallt. Strax efter jag skrev förra meddelandet gick jag upp i chiplead, men efter det gick inget rätt. Så fort jag höjde så fick jag motbit och fick vika eller förlora en skitpott. TT mot AJ fick inte hålla, och jag var nere på 12k från mina 33k som chiplead, in med degen med 33 mot AK, och mördande AKX kommer upp. Färgdrag på turn, men icke. En lampa i fönstret lever inte längre och jag är vansinnig.

 

Har inte en itm på ett 20tal turrar nu, men har 3-4-5 om inte mer, platser precis utanför. Iskallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde inte ens få en itm, ut på 13e plats. Kändes riktigt kallt. Strax efter jag skrev förra meddelandet gick jag upp i chiplead, men efter det gick inget rätt. Så fort jag höjde så fick jag motbit och fick vika eller förlora en skitpott. TT mot AJ fick inte hålla, och jag var nere på 12k från mina 33k som chiplead, in med degen med 33 mot AK, och mördande AKX kommer upp. Färgdrag på turn, men icke. En lampa i fönstret lever inte längre och jag är vansinnig.

 

Har inte en itm på ett 20tal turrar nu, men har 3-4-5 om inte mer, platser precis utanför. Iskallt.

 

+50k / månad, snacka om iskallt ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...