bjoelle Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Här stod tidigare gammalt krafs, det är nu borttaget. ------------ NYTT!![/color] Tänkte försöka komma igång igen, inga större förändringar förutom att kräm och blokk mest tajjar hemma framför datorerna. Jag kommer fortsätta slaska på SS, men även utveckla mitt heads-up-sitngo spel något. Såsom tidigare blir dagboken halvseriös, har den mest för att kunna säga att "här bestämmer jag, så FU", vilket jag kommer göra när jag behagar. Handhistoriken kommer mest innehålla händer där jag är irriterad arg eller tiltar, för skadeglädje är bästa glädjen, och den vill jag ge er. Så än en gång, LET THE GAME BEGIN! Citera
Blokk Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Patrik var namnet, Björns kusin. Har spelat poker i ca 1år och det var just Björn som öppna porten. Har suttit på SS hela tiden och grindat mina små sitngos. Har blivit några uttag på runt 500 lappen men har inte avancerat i buy in utan håller mig till <50 borden. Nu har jag slutat gymnasiet så skall börja satsa på pokern och grinda upp en rulle så man kan börja avancera så sakta. Rullen just nu ligger på 1.3k och köra Kolja som ligger på 30kr. Tanken är att gå upp till 50kr när rullen gått över 2k. Hoppas att detta kan bli intressant läsning och förhoppningsvis följa med i nivåerna Citera
bjoelle Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Sådär, tänkte sätta igång lite småspel på SS, anar att Kräm finns med mig där någonstans med.... Fick nyss höra att min och Kräms kära mor(som naturligtvis även hon är runt på SvS) råkat gå in på ett 5/10 NL av misstag, blivit tilldelad A9, höjt, fått AA9 flopp och fått betalt. Hon gick direkt. Så vill be om ursäkt till vem det än var hon hit-n-runna. Förlåt å min mors vägnar. Let the lönehelg grind begin! Citera
bjoelle Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Lönehelg var ordet I love it! 2inköp- Men lugnt ;D när folket spelar som dom gör är det lugnt ;D pengarna kommer. Citera
Kräm Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jadu vad ska man skriva... Richard här, Björns yngre bror och som ni säkert förstår Patriks kusin. Har egentligen börjat spela poker ordentligt idag då min bror bidrog med 500 i startkapital till svs, har hittills bara suttit och spelat några sit & go:s och ligger plus vilket jag får säga att jag är nöjd med såhär första dagen. Kanske blir det lite mer spel under natten:-D Citera
Kräm Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jaha då har man spela klart för dagen, eller ja för gårdagen om man ska vara petig då klockan nu är några minuter in på det nya dygnet. Första dagen kändes bra, har blivit sex stycken 20krs sit & go på svs och är hittils plus 128kr på kontot, och dagens placeringar ser ut såhär 4 1 2 1 2 1. Citera
bjoelle Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jag vill ge Kräm en liten applåd, förvisso har han bara spelat 6st sitngo, men inte illa att börja med tre förstaplatser, oche ne ROI på 97%! *applåder* Själv har jag spelat lite Sett på 70:s show Själv har jag spelat lite Sett på 70:s show Själv har jag spelat lite Sett på 70:s show Själv har jag spelat lite Sett på 70:s show Satt i löshår på tjejen Själv har jag spelat lite (-1inköp typ nu) Sett på 70:s show Satt i löshår på tjejen Och spelar väl lite till om en stund.... ... LÖSHÅR! Citera
sit_and_go Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Den här ska jag följa . Verkar bli intressant läsning ! GL Citera
bjoelle Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 [X] Satt fast tjejens löshår Sådär, åter till pokern... anar dock att denna session kan gå sådär... har jobbiga tankar. Jag menar, detta långa löshår, kan inte det komma att vara ivägen när hon ska smaka på slickepinnen?! let the grind begin! Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Den här ska jag följa . Verkar bli intressant läsning ! GL Skulle tro att det intressanta börjar om ca 1h då Blokk kommer tillbaka från sin avslutningsmiddag på sin skola(nu föredetta skola). Han har utlovat att berätta mer om sig på fyllan, ev kanske vi får lite fylletilt.... Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Sådär ja, har varvat lite poker med dvd-boxar hela kvällen. Men nu får det räcka, dags att krypa ner jämte flickvännen. Dock lite illa till mods att lämna alla hungriga fylle-spelskåta människor, men men... 23/5:e - 2253kr + Me happy. Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Med moderiktig flickvän ska jag såklart på någon form av fashinmarket nu... Tyvärr medföljer 1h sminkprocedur med moderiktig flickvän inköpet, så jag tänkte att 1h poker inte skadar, men där hade jag fel fel fel fel. och FEL. Hittar ett lustigt bord med en herre som allt som oftast gillar att betta 10-20x pott. Den jävla fittan ger mig stock konstant, och dagenbörjar med något jävla fittinköp - ... FUCK Citera
ickash Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 Ett tips bara, svs är riktigt hårda med spel från samma ip, känner en del som blivit bannad även fast de inte suttit vid samma bord. Bara en varning om ni sitter o lirar hemma hos någon. Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Ett tips bara, svs är riktigt hårda med spel från samma ip, känner en del som blivit bannad även fast de inte suttit vid samma bord. Bara en varning om ni sitter o lirar hemma hos någon. Va? Låter absurt att dom skulle göra det faktiskt. Har hänt att jag spelat med någon polare någon gång, från samma ip, men ja, naturligtvis inte på samma bord. Kanske bör undvika det då, kan du berätta mer? Vi sitter förövrigt från olika IP, jag hos mig, Kräm bor hemma hos föräldrarna och Blokk hos sina föräldrar(min moster Biggan). Anyway, åter till spelet, har varit på fashionmarket, vilket var småpatetiskt. Sprang på en av arrangörerna, en föredetta uppdragsgivare när jag syssla med webstuff. Han var skum, jag slutade svara på mail/telefonsamtal, och idag fick jag blicken .... Let the slask begin! Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Börjar lite mer - alltid bra start.... Citera
Schultziie Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 Haha, roligt vad man kan snubbla över när man har tråkigt Jack Black (Björn) Jag presenterar mig som Bögen? och önskar er all lycka till vid borden...klonk! =) Gogo! Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Haha, roligt vad man kan snubbla över när man har tråkigt Jack Black (Björn) Jag presenterar mig som Bögen? och önskar er all lycka till vid borden...klonk! =) Gogo! Aha? har jag måhända spelat med dig? -tiltat mot dig -varit otrevligt -gett dig pengar Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 vänta nu här... nu kopplar jag, !! AHA! blir det något london eller?! när var hur!? pm:a Citera
Schultziie Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 Aha? har jag måhända spelat med dig? -tiltat mot dig -varit otrevligt -gett dig pengar Haha, det är patriks polare som var med när patrik för första gången skulle uppleva utgång på krogen, då vi förfestade hos dig ;P haha Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Ahh fan, där misstog jag mid då.Var synd, behöver få tag på han jag trodde du var... fisk. Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Får inte alls ihop spelet idag. En kombination av lite oflyt denna lönehelg med en del svenska bluffar(utan outs) och några dåliga riversyner... men vi väntar med att sumera dagen tills den över, kanske hittar jag tillbaka Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Nepp, nu packas datorn ihop helt ett par timmar. Dags för schlager. Kan sammanfatta det hela med ca 1900 - Inte mer att säga än tidigare, ingen timing i spelet kort och gott. Citera
Kräm Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 Ännu en dag ännu lite poker. Har dock bara hunnit bli en sit & go hittills och jag kom därifrån som vinnare. Visst bara småpengar egentligen men jag är ändå nöjd. Blir nog lite mer spel framåt natten. Såg dessutom att jag för stunden har en ROI på 108%, känns bra:-D Hittills idag (24/5) +38kr Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Ännu en dag ännu lite poker. Har dock bara hunnit bli en sit & go hittills och jag kom därifrån som vinnare. Visst bara småpengar egentligen men jag är ändå nöjd. Blir nog lite mer spel framåt natten. Såg dessutom att jag för stunden har en ROI på 108%, känns bra:-D Hittills idag (24/5) +38kr Inte för inte man är lite stolt lillebror. Citera
bjoelle Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Efter en god linsgryta och lite eurovision med flickvännen så bidde det att slå upp laptopen igen. Har återhämtat lite av eftermidaggens minussession... dagen ligger runt -1000 och det känns helt ok. Hade egentligen gärna slängt in någon kul handhistorik, men saken är väl den att det är lönehelg på SVS, inget är intressant... fan.. Citera
Recommended Posts