bananuz Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Vilka tycker ni är dom skarpaste i världen just nu/senaste året? Själv har jag kollat en del på DC-videos på sistone och är exv extremt imponerad av KRANTZ och FoxwoodsFiend. Så, vilka är bäst, anser ni? KRANTZ? Cole South? Ivey? Townsend? (lite töntig tråd, jag vet, men jag är hemma och är sjuk och är uttråkad:-) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 megasteam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Stefan Schwarz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 6-max vet jag inte, men 5-max vill jag säga Heltok, HU Shahin Men ärligt talat så skulle jag rösta på Antonius även om han kanske inte spelar lika mkt som han gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 skulle säga Ivey. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Nebuchad? han vann ju Ladbrokes Legendsgrejen över en del riktigt duktiga lirare, sen är han väl en av dom som vinner allra mest också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Nebuchad? han vann ju Ladbrokes Legendsgrejen över en del riktigt duktiga lirare, sen är han väl en av dom som vinner allra mest också... Ja, han är bäst eftersom han vann en turnering. Måste jag säga ett namn så säger jag Cole South bara för att jag älskar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Är det nån på det här forumet som kan göra annat än att gissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Är det nån på det här forumet som kan göra annat än att gissa? Menar du att det finns ett kvalitativt sätt att härleda vem som är bäst? wow... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Menar du att det finns ett kvalitativt sätt att härleda vem som är bäst? wow... Ja, vi kan låta alla spelare i världen spela 10000 miljarder händer och se vem som har högst winrate . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Ja, vi kan låta alla spelare i världen spela 10000 miljarder händer och se vem som har högst winrate . Med samma händer och mot samma motstånd... Att försöka gissa sig till vem som är bäst är omöjligt. Då poker är lite av ett sten, sax och påse spel i det avseendet att vissa spelares spelstil passar bättre på att möte ett visst motstånd gör att frågan bör definieras bättre. Då poker handlar om att spela till sig pengar av andra så skulle jag påstå att den bästa spelaren är den som har högst winrate. Den som vinner mest pengar i timmen oavsett nivå är i mina ögon den bästa pokerspelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beckham Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 1. NioNio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 1. sbrugby 2. durrr 3. Antonius IMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Jag tänker ignorera 6max temat och gå på bästa NLHE spelaren istället. 1. OMGClayAiken 2. KRANTZ 3. Trex313 Men ärligt talat. Vemfan vet? Detta är dem jag gillar att raila iallafall. Vem är personen bakom nicket OMGClayAiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Phil Galfond Är han känd för något förutom pokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Dödarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Är han känd för något förutom pokern? Ryktet säger att han medverkade i en film, är osäker på vilken dock... Om inte annat borde han vara berömd för denna underbara tråd på 2+2. http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=133706&highlight=gandolf&page=1 En del photoshops de gjort är heeelt sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 CTS alla dar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Ivey är väl största vinnaren på nätet iaf och ligger antagligen rätt högt live också. Men Urindanger, Antonius och Clay verkar ju ha mest respekt bland sina jämlikar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Om inte annat borde han vara berömd för denna underbara tråd på 2+2. http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=133706&highlight=gandolf&page=1 En del photoshops de gjort är heeelt sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Okok alla dar i veckan, förutom tiltdagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts