Tottyville Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 http://www.skandiabanken.no Jag tyckte det var lite roligt Citera
MikeTime Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Jag tyckte det var lite roligt Jag vill bara betona ett av ovanstående ord... Citera
Tottyville Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jag vill bara betona ett av ovanstående ord... Okej. Citera
MrFroggyX Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Allvarligt, så kul var det inte. Var mest förvånad när jag skulle gå in på skadiabanken och fick se Tack för tilten med en stor smile. Funderade först om det var ett skämt eller om sidan hade blivit hackad. Sedan fick jag se att var den norska skadia sidan. Och trillade poletten ner. Citera
Saint_Bjorn Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Mmmm, ordet tillit finns även i svenskan. Betyder ungefär "ha förtroende för". En lite långsökt felläsning mao. Och ja, du är pokerskadad. Citera
Recommended Posts