Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Du menar med andra ord att det skulle vara precis som det faktiskt är i Sverige, just nu?

Med den stora skillnaden att LappRoffe skulle inte ens försöka göra något åt saken eftersom han har inställningen att det inte spelar någon roll om man försöker eller inte. Jag tror inte polisen idag har den iställningen utan jag tror att de faktiskt försöker göra något åt brottsligheten.

Sen kan man alltid diskutera resultat vs resurser men det är en helt annan fråga som vi inte ska diskutera i den här tråden.

Postad
Är det inte lite konstigt att Dinnerdogs avatar är samma som en av de bannade denna tråd handlar om? :roll:

Jo ännu konstigare att den du menar på inte hade den avataren när han blev bannad. Gå och lägg dig...

Postad
Jo ännu konstigare att den du menar på inte hade den avataren när han blev bannad. Gå och lägg dig...

Visst, men han har haft den jäkligt länge innan det... Jag bryr mig inte iofs - tycker bara det är lite av ett sammanträffande att en relativt ny användare använder samma avatar som en nyligen bannad användare i en tråd som handlar om just denne och några till.

Vet ju att många pf:are har dubbelkonton, delvis kan det bero på att de vill vara anonyma i bl.a spelberoendedelen av forumet. Ser inget fel i det.

Btw - jobbar natt - kan inte gå å lägga mig... :-(

Postad
Visst, men han har haft den jäkligt länge innan det... Jag bryr mig inte iofs - tycker bara det är lite av ett sammanträffande att en relativt ny användare använder samma avatar som en nyligen bannad användare i en tråd som handlar om just denne och några till.

Vet ju att många pf:are har dubbelkonton, delvis kan det bero på att de vill vara anonyma i bl.a spelberoendedelen av forumet. Ser inget fel i det.

Btw - jobbar natt - kan inte gå å lägga mig... :-(

no shit sherlock... :)

/SK

Postad
Jadu MikeTime, det är faktiskt inte en såpass korkad ide som man först kan tro. Dock kan jag meddela dig att jag på inget sätt har något att göra med någon som blivit bannad.

Gällande denna "Railfish" som jag delade avatar med så kan du läsa i denna tråd (du verkar ju ha mycket tid över så antar att du orkar) http://pokerforum.nu/forum/ongame/47041-pokertracker.html .

Om du fortfarande inte tror på mig ger jag moderatorerna fulla rättigheter att öppet tala om ifall jag och denna railfish har samma ipadress.

Jag tycker att dem körde med extremt fjantiga och helt inkorrekta liknelser och därför talade jag om det. Om du inte håller med mig är det helt okej, men anta inte att man måste ha någon särskild agenda för att man inte håller med mods.

Nix, ni har inte samma ip - det är redan kollat. Ursäkta om jag trodde det var ytterligare ett dubbelkonto men det är ju inte så konstigt ifall fallet hade varit så. När det gäller om jag håller med dig eller inte i dina åsikter i den här tråden så har jag lite svårt att bestämma mig. Både vettiga och mindre vettiga saker har ju postats av dig men jag själv tycker väl att modsen ibland överdriver lite. 75 dagar på Emilio kanske är väl magstarkt t.ex...

Förövrigt kanske jag ska tacka dig MikeTime. Jag har faktiskt ingen lust att associeras(st?) med någon via samma avatar. Särskilt inte någon som skriver(skrivit?) så mycket patetisk smörja som Railfish. -> avatarbyte

Tack.

Varsågod.