Jamton Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hej Går de att stoppa in pengar från någon annans kort ( i detta fall en i familjen) till ens eget PS konto? På mitt konto står de bla blabla och kan ja stoppa in pengar från hej hejssons kort då? Dåliga namn, ja vet men ville bara ge ett exempel. Mvh Jamton Citera
cobb89 Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hej Går de att stoppa in pengar från någon annans kort ( i detta fall en i familjen) till ens eget PS konto? På mitt konto står de bla blabla och kan ja stoppa in pengar från hej hejssons kort då? Dåliga namn, ja vet men ville bara ge ett exempel. Mvh Jamton Jag vet inte riktigt då jag inte håller på med det särskilt mycket.. Men jag antar att det går, men sen när du vill ta ut pengarna till något annat kanske de blir trubbel..? Im just guessing Citera
PokerStars_Martin Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hej Jamton, Vid insättning är det bäst att du använder ditt eget kort, använder du någon annans så riskerar du att insättningar/uttag försenas, och/eller att ditt konto tillfälligt fryses medan vi kontrollerar saken närmre. Bäst är att be familjemedlemmen att skapa ett eget konto, och sedan göra en överföring mellan era konton. Då kan man undvika ovan nämnda problem. Hör av dig om du har några frågor. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Existing-user Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hej Jamton, Vid insättning är det bäst att du använder ditt eget kort, använder du någon annans så riskerar du att insättningar/uttag försenas, och/eller att ditt konto tillfälligt fryses medan vi kontrollerar saken närmre. Bäst är att be familjemedlemmen att skapa ett eget konto, och sedan göra en överföring mellan era konton. Då kan man undvika ovan nämnda problem. Hör av dig om du har några frågor. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Hur gör man en överföring mellan konton då? Citera
Jamton Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hej Jamton, Vid insättning är det bäst att du använder ditt eget kort, använder du någon annans så riskerar du att insättningar/uttag försenas, och/eller att ditt konto tillfälligt fryses medan vi kontrollerar saken närmre. Bäst är att be familjemedlemmen att skapa ett eget konto, och sedan göra en överföring mellan era konton. Då kan man undvika ovan nämnda problem. Hör av dig om du har några frågor. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Okej då vet jag. Tack för det snabba svaret. / Jamton Citera
Smiskelof Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hur gör man en överföring mellan konton då? Begäran->Överföring av likvid...Sen skriver du in nicket på den spelaren du vill föra över $ till! Citera
Recommended Posts