Cyntax Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Har Bengt, Ove, Ronny och Gunther från häktet redan hört av sig?! Sorry, kunde inte hålla mig... Citera
lolzor Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Har Bengt, Ove, Ronny och Gunther från häktet redan hört av sig?! Sorry, kunde inte hålla mig... i lol'd Citera
Jennez Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Har Bengt, Ove, Ronny och Gunther från häktet redan hört av sig?! Sorry, kunde inte hålla mig... Fan också, tänkte precis skriva ngt liknande. Citera
Albert Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2008 If we were in prison I would protect you in the shower... Hade väl varit en mer uppmuntrande mening va? Iaf vi fortsätter: Soll es wirklich weh tun? Citera
Bluwajt Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 If we were in prison I would protect you in the shower... Hade väl varit en mer uppmuntrande mening va? Iaf vi fortsätter: Soll es wirklich weh tun? Google translate är nöten. Tyska till svenska: Är det verkligen gör ont Tyska till engelska: Is it really hurts Citera
TotalFarsa Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Läste allt tyska B på gymnasiet för sisådär tolvhundra år sen. Jag chansar på "Gör det verkligen ont" "weh tun" betyder väl iaf "göra ont"? *edit* Ser ut som Günther lyckades lära mig något Citera
Albert Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2008 Läste allt tyska B på gymnasiet för sisådär tolvhundra år sen. Jag chansar på "Gör det verkligen ont" "weh tun" betyder väl iaf "göra ont"? *edit* Ser ut som Günther lyckades lära mig något Jag tog en popper innan men det verkar som jag fått kallbrand... Så det betyder alltså: Gör det verkligen ont? Citera
dr_kvist Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Enligt mina ringa kunskaper borde det bli: Ska det verkligen göra ont? Citera
Pey Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Nej, det betyder 'Ska det verkligen göra ont?' edit: grmf, för sen. Citera
Loveless Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Tittar du på tysk barnporr för att dryga ut brottsregistret? Citera
Dead-Inside Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Tittar du på tysk barnporr för att dryga ut brottsregistret? Ja, det gör jag. Men vad har du med det att göra? Citera
Recommended Posts