calloway Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Som rubriken lyder...finns det? /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Edling Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Som rubriken lyder...finns det? /mvh Det hoppas jag verkligen annars kommer jag inte att kunna lira där när pengarna har kommit in =/ Har du provat Poker office ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Holdemmanager... Och snart har hm också autoimport för ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Det hoppas jag verkligen annars kommer jag inte att kunna lira där när pengarna har kommit in =/ Har du provat Poker office ? Använder PO men funkar ju tyvärr inte till miniview. Holdemmanager... Och snart har hm också autoimport för ongame Funkar huden utan autoimport?Ska ladda ner testversionen o prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Jag skrev lite fel. Vad jag menar är att HM snart automatiskt kommer kunna hämta in HHs direkt från din ongame databas. Just nu måste du anv en handgrabber för att få in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Edling Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Jag skrev lite fel. Vad jag menar är att HM snart automatiskt kommer kunna hämta in HHs direkt från din ongame databas. Just nu måste du anv en handgrabber för att få in dem. Fungerar HUDen med handgrabbern? Pokertracker 3 är ju också påG .... import fungerar men dom har inte fixat HUD stöd ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Fungerar HUDen med handgrabbern? Pokertracker 3 är ju också påG .... import fungerar men dom har inte fixat HUD stöd ännu. Ja huden funkar. Ongame öär den site som just nu uppdateras mest på hm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts