Gå till innehåll

Jakobl och Sandis84 rensar SvS!


jakobl

Recommended Posts

hej.

 

Jag pluggar på Chalmers. Jag tänkte sommarjobba med att utveckla distribuerade filsystem men det blev icke så. Nu får världen smaka på mitt raseri när jag försörjer mig på att grinda sönder 0.5/1 på SvS.

 

Jag spelade poker på NL100 för några år sedan och drog in 100k. Numera är jag rostig och vi får se vad som händer. Tidigare idag spelade jag en timma, det var första gången på över ett år. Jag plussade 150kr. Lol.

 

Om ni vill veta vem jag är så kan ni läsa min gamla the well:

 

http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/40057-well-jakobl.html

 

 

Sandis84 är min klasskompis. Han kommer skriva här snart. Gl hf etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 184
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo men hej allihopa!

 

Yes. Eder kära forumprofil har äntligen startat en pokerdagbok. Även jag, likt min vän som jag delar dagboken med, har hoppats fylle ut sommaren med lite grind.

 

Pokermål den här sommaren:

 

* Inte gå upp i nivå

* Inte tilta loss

* Fortsätta vinna över 100kr/h.

 

Yes, jag planerar fan inte att utvecklas. Jag hade min tid på 2.5/5 då jag rushade stenhårt. Men tids nog blev pokern alltför stressande och en källa till lidande. Så numera är min pokerplan att dominera 0.5/1 och njuta av de pengar jag vinner.

 

Varför har jag den här dagboken?

 

För brag och whine!

 

 

LET THE GAMES BEGIN!

 

Tänkte länka till månadssummeringarna så de lätt kan nås härifrån:

 

maj: http://pokerforum.nu/forum/1005461-post50.html

juni: http://pokerforum.nu/forum/1021786-post87.html

juli: http://pokerforum.nu/forum/1039218-post152.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kort kvällsgrind på 1.5 timmar sluta med 400 i förlust. Det var inga intressanta händer. Nötstege mot set å loosade. TPTK mot färgdrag å loosade. Osv osv. Aja, shit happens. Jag gjorde några tveksamma spel också.