Gå till innehåll

Skrytiga tråden


Riggdevil

Recommended Posts

Här är det tänkt att briljera med sina största bravader i pokersammanhang. Som ett exempel inleder jag med att två gånger ha vunnit en sit & go efter att i ett sent skede ha varit nere i 160 då de 4-5 övriga hade runt 4000 var 8-). Andra gången kändes som en deja vu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann en MTT på Fullt Tilt en gång trots att jag var dyngpackad och sov mellan givarna.

 

Har gjort samma sak på prima, lirade 8 timmar efter en tokfylla, nyktrade till under spelets gång och kände mig nära bakis på finalbordet, vann till slut 8000$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjort samma sak på prima, lirade 8 timmar efter en tokfylla, nyktrade till under spelets gång och kände mig nära bakis på finalbordet, vann till slut 8000$

 

Ska också säga att jag efter en blöt kväll skulle dra igång en grind, drog igång 5 klienter med inköp mellan 50-100 och reggade väl mig på ca 7-8 turrar varav den första skulle börja om 30 min. Jag vaknade på soffan vid 10 tiden och hade blindat ur mig ur allt. Hade väl tydligen tänkt att jag skulle ta en lur och gjort så. Förlust ca 500-600$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör du istället? Vilken nivå var den högsta du spelade och var vinnande på?

 

Umgås med tjej och annat som man inte hade tid till innan. Jag ska försöka bygga muskler så att jag kan börja spela tennis igen på en relativt hög nivå. Axeln är paj.

 

Spelade och var vinnande som högst på £40/80 under en längre period.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Umgås med tjej och annat som man inte hade tid till innan. Jag ska försöka bygga muskler så att jag kan börja spela tennis igen på en relativt hög nivå. Axeln är paj.

 

Spelade och var vinnande som högst på £40/80 under en längre period.

Gjorde du dig så ekonomiskt oberoende att du hade råd med att lägga ner? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilken nivå och vilka omständigheter ledde fram till det sanslösa resultatet?

 

NL600---->NL5,

Hade slutat spela på nätverket for gott(trodde jag) och blev sedan uppringd av en kille från siten om ett supererbjudande, som jag senare tackade nej till. Loggade dock in på siten och såg en gammal cashback ligga o skräpa. Palla casha ut tänkte jag och skottade upp dem. brände dock iväg 22 av dem dagen efter innan jag fick nog av rigghelvetet.

 

Återkommer då och då när nån av mina favoritfiskar är inne o spelar H-U, men siten belönar tyvärr dåligt spel så tillfällena blir allt färre & färre.

 

Skottdagen vart det faktiskt en kär forumit som kastade iväg nästan hälften av degen på mig(NL1000-NL2000) Guess who!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...