Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
NL600---->NL5,

Hade slutat spela på nätverket for gott(trodde jag) och blev sedan uppringd av en kille från siten om ett supererbjudande, som jag senare tackade nej till. Loggade dock in på siten och såg en gammal cashback ligga o skräpa. Palla casha ut tänkte jag och skottade upp dem. brände dock iväg 22 av dem dagen efter innan jag fick nog av rigghelvetet.

Återkommer då och då när nån av mina favoritfiskar är inne o spelar H-U, men siten belönar tyvärr dåligt spel så tillfällena blir allt färre & färre.

Skottdagen vart det faktiskt en kär forumit som kastade iväg nästan hälften av degen på mig(NL1000-NL2000) Guess who!

lol, rigg? men det du vann dagen innan var på ren skill antar jag? :)

Postad
LOL. Jag har haft tråkigt med pokern en väldigt lång tid, därför det är skönt att äntligen ha trappat ner som jag gjort. Det är inte för pengarna, dumjävel.

Lätt att säga sådär när du klonkat ihop sjuk mycket pengar. Hade du varit plus 10.000$ hade du aldrig slutat.

Postad

Anmälde mig till en 109$ 6-pers SNG strax innan lunch på jobbet. tänkte det blir ju lagom att lira på lunchen.

Men med mitt teflonminne, så hänge jag givet på när kompisarna sa att det var hamburgare på stan på G.

Kom på min fadäs efter typ 45 min. :oops:

Det kändes som att det blev en dyr hamburgare, men när jag kom tbk till PCn så hade jag kommit 2a !! ??!

Undrade hur det hade gått till, så jag begärde HH via mail.

Första handen så hade dom andra AA KK och JJ.

JJ klonkade så där åkte 2 st.

6e handen så var det dax igen. QQ vs KK vs AA, och chippien hade AA som stod!

å där var jag 2a utan att lirat en hand.

Sen var HH en lååååång bet-fold, bet-fold tills jag hade slut chips

Postad
Lätt att säga sådär när du klonkat ihop sjuk mycket pengar. Hade du varit plus 10.000$ hade du aldrig slutat.

Då hade jag väl för fan inte fortsatt att spela utan insett att jag var värdelös. No?

Postad
Inget jag kan skryta om tyvärr, men en kille sitter på NL200 på Expekt, med $4400 stack och spelar 70/30. Sjuukt

Lira mot honom förut, han är värdelös, tyvärr va jag tvungen att lämna, men tipsa pokerfejset om bordet. Han är nu tydligen back $2,8k:-(

Postad
Lira mot honom förut, han är värdelös, tyvärr va jag tvungen att lämna, men tipsa pokerfejset om bordet. Han är nu tydligen back $2,8k:-(

men om man är så kass som han verkar är det inte sjukt skumt med 22 inköp på ett bord då? Mest tur i världen eller superuser konto. Synd att du tvingades lämna, känns som bra värde.

Postad
men om man är så kass som han verkar är det inte sjukt skumt med 22 inköp på ett bord då? Mest tur i världen eller superuser konto. Synd att du tvingades lämna, känns som bra värde.

Största potten jag såg låg på $900, då kallsyna han 3bet pre med J9s, floppen kommer J43 rainbow, fisken donkar pott, motståndaren slår om, fisk synar. Motståndaren shovear blank turn med QQ och fisk synar. J på river givetvis. En annan stor pott var med mellanpar mot top2par, AI på flopp, fisken drar rr-kåk. Mot fejset syna han AI på turn med 44 när brädan var 56J K utan färgdrag. Fejset hade A5 som faktiskt fick stå. Sen har jag missat en jäkla massa händer, men kan inte tänka mig att han spela bra... minar iofs bordet, så vi får se vad som händer...

Postad
NL600---->NL5,

Hade slutat spela på nätverket for gott(trodde jag) och blev sedan uppringd av en kille från siten om ett supererbjudande, som jag senare tackade nej till. Loggade dock in på siten och såg en gammal cashback ligga o skräpa. Palla casha ut tänkte jag och skottade upp dem. brände dock iväg 22 av dem dagen efter innan jag fick nog av rigghelvetet.

Återkommer då och då när nån av mina favoritfiskar är inne o spelar H-U, men siten belönar tyvärr dåligt spel så tillfällena blir allt färre & färre.

Skottdagen vart det faktiskt en kär forumit som kastade iväg nästan hälften av degen på mig(NL1000-NL2000) Guess who!

Hur skulle vi kunna veta? Cassano eller Mazak14? (Mats Rahmn).