Pokermannen_ Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Jag har tænkt att dra till italien snart, ær det någon som vet om det ær lætt att få tag på en hyfsad internet-uppkoppling? Antar det ær enklast i storstæderna osv men om det ær någon som har någon egen erfarenhet osv... Citera
Banankaka Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Hade du tagit dig tid att forklara mer, om du ska dit pa semester eller om du ska bosatta dig dar osv, sa hade jag hjalpt. Tar du dig inte tid, sa gor inte jag Citera
Sladdafan Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Lånar tråden lite Var spelar man som italienare? Har de egna sidor? Citera
Deader Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Lånar tråden lite Var spelar man som italienare? Har de egna sidor? Man spelar på boss nl200 och köper in för 40 Citera
Aike Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Lånar tråden lite Var spelar man som italienare? Har de egna sidor? Massa italienare på Ipoker. Citera
DrRoland Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Massa italienare på Ipoker. När ska folk börja fatta att det inte nödvändigtvis sitter en italienare vid bordet bara för att det står så? Citera
Recommended Posts