PlzTiltMe Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Ny på pf, spelat poker ett tag med blandat resultat. Kommer dra i gång en dagbok, för ha koll på resultat samt få respons på de HH jag slänger upp. Spelat kommer ske på Pokerstars, kommer dra igång med ynka $100. Nivån blir $5 HU SNG. Fråga gärna om ni undrar över nått! Mål: Förbättra mitt MM. Dra ner på Tiltandet. Klättra sakta men säkert i nivå. /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Lycka till! Alltid kul med HUSNG-dagböcker. Finns inte mycket av den varan här. Spelar också mycket HUSNG på Stars, då mest $55 Turbo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Hur är motståndet överlag på HU SNG på stars? /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Finns en del regulars, iaf på $50-nivån och över. Då rekommenderar jag sharkscope. På $5-nivån ska det inte vara några problem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Vad betalar du för rake? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Bilförsäkringar! Fick hem räkningen på helförsäkringen 14,4k kul... Funderar på skriva över bilen på mossan så bör man få en kostnad på 6-7k om året istället... Någon som har tips om bra bilförsäkring? Har Volvia just nu.. Blir o ta ett snack med mossan idag iallafall! /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Finns en del regulars, iaf på $50-nivån och över. Då rekommenderar jag sharkscope. På $5-nivån ska det inte vara några problem. $5 Nivån bör inte bli något problem, nu är inte rullen den största men ~20 inköp borde räcka ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Gått som en berg o dalbana, vad för rio bör man ligga på? Så högt som möjligt förstår jag, men vad bör man sikta på? /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Går åt skogen detta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Bilförsäkringar! Någon som har tips om bra bilförsäkring? Har Volvia just nu.. /PlzTiltMe Jag har bra koll på sånt. Jobbar nämligen med det... Vad undrar du? Volvia är bra, dock kanske inte alltid billigast på unga personer. Hade tipsat om något litet bolag med lite sämre bolag men med väldigt mycket lägre premie.... Kanske tex. Salus Ansvar, Trygg Hansa, Aktsam, men ring runt till fler o kolla läget... Skriva över på morsan är faktiskt inget bra tips, då du kan bli utan ersättning vid en skada, om den står på henne o det kommer fram att det egentligen är din bil o det är du som alltid kör den... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Jag har bra koll på sånt. Jobbar nämligen med det... Vad undrar du? Volvia är bra, dock kanske inte alltid billigast på unga personer. Hade tipsat om något litet bolag med lite sämre bolag men med väldigt mycket lägre premie.... Kanske tex. Salus Ansvar, Trygg Hansa, Aktsam, men ring runt till fler o kolla läget... Skriva över på morsan är faktiskt inget bra tips, då du kan bli utan ersättning vid en skada, om den står på henne o det kommer fram att det egentligen är din bil o det är du som alltid kör den... Har skrivit den på fassan nu, 5,6k respektive 14,4k. O ja, folk under 25 år får köra bilen... så ska inte vara några problem.. /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Går åt skogen detta! Lägg ut några händer så kanske vi kan hjälpa dig. På $5-nivån ska det inte vara några problem att plussa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Spelat väldigt okoncenterat o kört massa 9 manna.. Ska hålla mig till HU sng nu. Backat rakt utför, - 99$ - 23% i rio! Vackert... Ska slänga in lite nya cash o jobba tillbaka minuset i veckan. /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Söder1491911528 Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Lycka till kompis jälit kul med husng-dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Pengar på väg in på neteller kontot, blir 200$.. ska väl räcka till HU $5 sng.. Idag blir det dock inget spel, fassan fyller år.. /PlzTiltMe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 21 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Fortsatt oflytt... Vet inte hur många Ax mot Kx jag förlorat idag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Jobbat tillbaka en del iallafall... Dock knappt haft tid o spela... har kopplat in internet i ps3.. blir en del gta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2008 I helgen blir de en del lir! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Känns som jag aldrig kommer orka fixa ut HH från stars.. rena helvete o försöka få ut de från sng.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlzTiltMe Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Låter den här dagboken själv dö! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Dagboken stängd på egen begäran. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts