Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

http://www.expressen.se/sport/1.1161088/sverige-kan-ha-forlorat-vm-semifinal-efter-domarfusk

-Rånade på en final av en jävla diktatorwannabe. Nu är jag fett tiltad.

Om 15 år kommer vi läsa underliga saker från matchen Tysk-Sve i VM 2006 av folk som bestämmer nu men är för chicken att uttala sig när de väl har makten.

Hånleendet från domaren efter Lucics röda kort, katjing där drog jag in 100k måste han ha tänkt.

Postad

Ja fy fan!

Jag påstår också att alla andra matcher Sverige har spelat har varit uppgjorda! Damn!

Jag menar, hur kan annars alla idioter ens har några förhoppningar på Sveriges fotbollslandslag i ett VM-slutspel? Där har ni bevis. Några miljoner svenskar som tror att Sverige har en chans att vinna VM kan ju inte ha fel....

Postad
Hoppas det där inte var ett försök till bevis att domarfusk inte förekommer...

Absolut inte. Jag säger bara att det enda som sägs är att Johansson har en hunch. Inga bevis, ingenting. Det är alltså för tillfället föga troligt att "vi" blev "rånade på en final av en jävla diktatorwannabe".

Fram med bevisen annars kan vi lika gärna diskutera min teori om att alla matcher Sverige har spelat varit riggade.

Postad
Absolut inte. Jag säger bara att det enda som sägs är att Johansson har en hunch. Inga bevis, ingenting. Det är alltså för tillfället föga troligt att "vi" blev "rånade på en final av en jävla diktatorwannabe".

Fram med bevisen annars kan vi lika gärna diskutera min teori om att alla matcher Sverige har spelat varit riggade.

Havelange är Brasse. Vi mötte brasseland.

Havelange är känd för att inte ha några som helst skrupler.

Domaren blev utbytt precis innan start.

Domaren som var sydamerikan skickade ut Thern för en vanlig tackling.

-Det räcker för mig att tro att allt va riggat iaf.

Men det beror väl på hur man är lagd. Är man praktisk och bara ser till bevis så skulle det ju inte hålla i en domstol.

Personligen är jag lagt åt andra hållet och det känns faktiskt som det ligger något i detta. Skulle bli direkt förvånad om Havelange inte riggade den matchen. Kom ihåg att det var 24 år sen Brasilien var i final innan det. Nu hade en diktator wannabe makten att se till så de gick till final. Aldrig i livet att han inte hade något med detta o göra.