MacDaddy Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 VAd är det bästa ipoker skinnet? HAr testat ett par och de varierar ändå ganska kraftigt. Vissa är direkt usla men har inte hittat någon direkt bra än. Spelar på noiq poker nu men vill byta. Citera
ejope Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 VAd är det bästa ipoker skinnet? HAr testat ett par och de varierar ändå ganska kraftigt. Vissa är direkt usla men har inte hittat någon direkt bra än. Spelar på noiq poker nu men vill byta. Kolla in Christer och Birgittas sajt kvack kvack Citera
Skadast Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Inget skin kan vara bra nog att kompensera för iPokers näst intill overkligt frekventa "teknikproblem". Om du nu ändå reggar dig på någon site bör du komma ihåg att håravfall, sviktande njurvärden och återkommande släng av krupp är vanliga bieffekter av att öppna ett iPoker-konto. 1 2 3 Citera
MacDaddy Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 Inget skin kan vara bra nog att kompensera för iPokers näst intill overkligt frekventa "teknikproblem". Om du nu ändå reggar dig på någon site bör du komma ihåg atthåravfall, sviktande njurvärden och återkommande släng av krupp är vanliga bieffekter av att öppna ett iPoker-konto. 1 2 3 Finns ju bara pokerstars o party som jag tycker har bra sngs förutom ipoker. Sen har jag inte haft några problem, spelar inte så mkt dock. Citera
bijou Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 VAd är det bästa ipoker skinnet? HAr testat ett par och de varierar ändå ganska kraftigt. Vissa är direkt usla men har inte hittat någon direkt bra än. Spelar på noiq poker nu men vill byta. Carlos är bra, har en bra deal. klienten är skitful men använder en mod så jag kan ändra färgerna mm. Funkar bra. Citera
Bubbla Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Carlos är bra, har en bra deal. klienten är skitful men använder en mod så jag kan ändra färgerna mm. Funkar bra. Visste jag inte att det fanns. Spelar en del släjv på carlos och färgvalet är som sagt inte något att jubla över. Har du någon länk? Citera
Gaston116 Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 vet du om modden funkar på expekt också? Citera
Fjonkan Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Visste jag inte att det fanns. Spelar en del släjv på carlos och färgvalet är som sagt inte något att jubla över.Har du någon länk? +1 Citera
Skumdum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 hm.. Hur gör jag för att få tillbaka statsen på rätt ställe om jag vill ha till fullbord sen? Citera
Recommended Posts