tototorsten Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 nån som har koll på royal Cardrom ? samma nätverk som 24 H vet jag men Har dom hållt på länge och hur är dom på utbetalningar? Länk: http://www.royalcardroom.com/ * RP till SAJT-tråd - QoS * Citera
tototorsten Postad 9 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2005 är det ingen som har spelat på Royal Cardroom eller har kollpå dom ändå? Citera
Wax Postad 9 Mars , 2005 Rapport Postad 9 Mars , 2005 Dom har hållit på sedan årsskiftet skulla man nog kunna säga. Mer exakt vet jag inte men då fick jag kontakt med dem. Utbetalningar kan väl inte vara sämre än 24h eller? Sköter varje skin det själv föresten? ingen insyn eller krav från "skin" ägaren? Citera
Pedroboy Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Bröjar spela där idag så vi får väl se om man får nå bonus eller problem eller nått från dem Citera
lfx Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Jag signade där i februari och spelar där konstant nu eftersom jag bojkottar 24hPoker för allt annat än PF.nu online. Jag fick min bonus 31 dagar efter deposit. Citera
zeb_sthlm Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Fråga till Ifx. Var det ok att öpnna konto där fast du hade ett på 24h? Du fick ut bonusen där så jag antar det inte var når problem med att få den heller, gissar att du kanske fått bonus på 24h, men det är inget problem hoppas jag. Funderar på att öppna konto där och tjäna ihop lite bonus, har dock konto på 24h, nån som VET att detta går för sig. Tacksam för svar. mvh zeb_sthlm Citera
Papa Kubo Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Ja, du får ha konton på flera sajter inom B2B-nätet. Citera
zeb_sthlm Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Ok, tack för svaret. Måste man ha samma nick/går det att ha samma nick? mvh zeb_sthlm Citera
Caines Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Ok, tack för svaret. Måste man ha samma nick/går det att ha samma nick? mvh zeb_sthlm Du måste välja ett nytt nick för varje konto Citera
FlexWheeler Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Hmm hur långt tid tar utbetalningar via neteller? Någon som vet? Citera
VicDamone Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Hur lång tid tar insättningar till siten från neteller? Någon som vet? Citera
lfx Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Neteller > Royal ska inte ta mer än några sekunder. Citera
Recommended Posts