SvanteH Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Halvtight spelare, han trappar ofta men blev mäktigt förvånad över överbettet. ***** Hand 692798870 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 12 maj 2008 18:50:12 Altman 8 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Viktorhehe (81.31) Plats 2: SvanteH (40.34) Viktorhehe lägg LM 0.50 SvanteH lägg SM 1.00 ** Giv ** Viktorhehe [N/A, N/A] SvanteH [Eh, Es] *** Bet Runda 1 *** Viktorhehe Syna 1.00 SvanteH Höj till 2.00 Viktorhehe Syna 2.00 *** Flop(Board): *** : [3r, Kr, 8h] *** Bet Runda 2 *** SvanteH Passa Viktorhehe Satsa 3.00 SvanteH Syna 3.00 *** Turn(Board): *** : [3r, Kr, 8h, Er] *** Bet Runda 3 *** SvanteH Satsa 2.00 Viktorhehe Höj till 4.00 SvanteH Syna 4.00 *** River(Board): *** : [3r, Kr, 8h, Er, 2k] *** Bet Runda 4 *** SvanteH Satsa 3.00 Viktorhehe All-in 72.31 SvanteH All-in 31.34 *** Showdown *** : Rake: 2.01 Totalpott: 78.67 Viktorhehe [7s, 5s] Högsta kort ess Vinst: 0.00 SvanteH [Eh, Es] Triss i ess Vinst: 78.67 Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Seriöst. Den där handen är horribelt dåligt spelad hela vägen. Höj ordentligt mycket mer varje gata. Sen om syna är rätt eller inte utifrån hur den är spelad går typ inte att analysera eftersom den är så dåligt spelad.. Grattis. Du fick hans pengar denna gång iaf. Citera
lanzinghkronha Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Seriöst. Den där handen är horribelt dåligt spelad hela vägen. Höj ordentligt mycket mer varje gata. Sen om syna är rätt eller inte utifrån hur den är spelad går typ inte att analysera eftersom den är så dåligt spelad.. Grattis. Du fick hans pengar denna gång iaf. Jag misstänker starkt att SvanteH inte är seriös. Citera
DrRoland Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Seriöst. Den där handen är horribelt dåligt spelad hela vägen. Höj ordentligt mycket mer varje gata. Sen om syna är rätt eller inte utifrån hur den är spelad går typ inte att analysera eftersom den är så dåligt spelad.. Grattis. Du fick hans pengar denna gång iaf. Håller inte med alls. Tror du att du får något värde från hans sju-hög, inget par inget drag om du bankar på här? Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Håller inte med alls. Tror du att du får något värde från hans sju-hög, inget par inget drag om du bankar på här? Alltså skämtar du? Brukar du anta att folk har 7hög och spela utifrån det? Läs lite Sklansky där han diskuterar värdebetning.. EDIT: Börjar såhär efteråt mitt inlägg fundera på om du är sarkastisk eller inte.. med tanke på dina antal inlägg är det bara att be till Gud och hoppas Citera
Joeduck Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Man lägger inte nästnöten på lägsta nivån. Citera
AdslVerbe Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Tror säkert SvanteH är seriös, men han är oxå definitivt NYBÖRJARE. Eftersom han vill lära sej mer postar han en hand i handanalysen på PF. Han gör det inte för att bli häcklad av pojkar med små penis utan för att få seriösa tips och råd av folk som kan det här med poker på låg nivå och är villiga att dela med sej av sina kunskaper. Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Tror säkert SvanteH är seriös, men han är oxå definitivt NYBÖRJARE. Eftersom han vill lära sej mer postar han en hand i handanalysen på PF. Han gör det inte för att bli häcklad av pojkar med små penis utan för att få seriösa tips och råd av folk som kan det här med poker på låg nivå och är villiga att dela med sej av sina kunskaper. Höj mer varje gata skrev jag ju. Konstruktiv kritik ;P Sen skrev jag också att om man inte förstår varför man ska beta där kan man läsa på om värdebetning Citera
AdslVerbe Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Höj mer varje gata skrev jag ju. Konstruktiv kritik ;P Sen skrev jag också att om man inte förstår varför man ska beta där kan man läsa på om värdebetning Ta det inte så personligt. Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Okej. Kände mig bara så enormt träffad när du sa folk med små penisar. Det andra vetifan om jag känner igen mig på Citera
DrRoland Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Alltså skämtar du? Brukar du anta att folk har 7hög och spela utifrån det? Läs lite Sklansky där han diskuterar värdebetning.. EDIT: Börjar såhär efteråt mitt inlägg fundera på om du är sarkastisk eller inte.. med tanke på dina antal inlägg är det bara att be till Gud och hoppas Du kanske har missat att det här är heads-up spel? Ja, folk sitter ofta med 7-hög inget par inget drag där, och då funkar inte värdebetning lika bra som på fullring eller 6-manna bord.. Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Du kanske har missat att det här är heads-up spel?Ja, folk sitter ofta med 7-hög inget par inget drag där, och då funkar inte värdebetning särskilt bra... Så du tycker att man ska beta 3-4 kr varje gata även fast färgdraget ligger ute och sen hoppas att FI trycker? Sen ska man också hoppas att han trycker tom och inte med färgen eller tvåparet/trissen etc? Citera
Dead-Inside Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Du kanske har missat att det här är heads-up spel?Ja, folk sitter ofta med 7-hög inget par inget drag där, och då funkar inte värdebetning lika bra som på fullring eller 6-manna bord.. Level 7? 8? Citera
Recommended Posts