Gå till innehåll

Mixade spel hos SS och att leva på Nettovinsten!


_Fibonacci

Recommended Posts

Hej!

Ny dagbok här som kommer skriva om blandade spel hos SS, alltifrån Holdem, Omaha till Mörkpoker samt NL, FL, Sit and Go´s etc.

Skall samtidigt göra ett projekt där nettovinsten/dag blir det jag skall leva på under morgondagen så exempelvis en nettovinst på 100:- innebär att det är den summa jag får leva på under morgondagen. Endast ett intressant test och skall bli kul att se hur det kan fungera, åtminstone kan det vara ett bra sätt att få ner en massa onödiga utgifter som man lagt sig till.

 

Spelar efter ett system som jag kallas för Fibonaccisystemet, mer känt inom sportsbetting. Hoppas någon kommer följa denna dagbok, kan kanske bli underhållande att följa min misär då jag har haft en minusdag föregående dag =)

 

Nu kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en liten snabb session nu innan jag ska ut och träna, har även ett rätt så vansinnigt mål med min träning och det är att springa ett Ultralopp under 2009. Ultralopp är en löptävling som är längre än en vanlig Marahon dvs 42km.

 

Nåja, till poker nu. Spelade HU 0.5/1

 

Antal händer: 45

Resultat: +22.64:-

BB/100 : 50,31

 

Totalt: +22,64 (999 977,36:- kvar till miljonen)

 

Lägger upp en hand här också!

 

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 12 maj 2008 17:37:13

Altman 2 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Ishii (126.45)

Plats 2: _Fibonacci (23.81)

_Fibonacci lägg LM 0.50

Ishii lägg SM 1.00

** Giv **

Ishii [N/A, N/A]

_Fibonacci [8s, Knh]

*** Bet Runda 1 ***

_Fibonacci Höj till 3.00

Ishii Syna 3.00

*** Flop(Board): *** : [3k, Ds, 9k]

*** Bet Runda 2 ***

Ishii Passa

_Fibonacci Satsa 6.00

Ishii Syna 6.00

*** Turn(Board): *** : [3k, Ds, 9k, 9s]

*** Bet Runda 3 ***

Ishii Passa

_Fibonacci Passa

*** River(Board): *** : [3k, Ds, 9k, 9s, Knr]

*** Bet Runda 4 ***

Ishii Satsa 10.00

_Fibonacci Syna 10.00

*** Showdown *** : Rake: 0.94 Totalpott: 37.06

Ishii [Kh, Eh] Par i nior Vinst: 0.00

_Fibonacci [8s, Knh] Två par, knektar och nior Vinst: 37.06

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skriva något när du inte ens vet vad du pratar om?

 

Hej, låt mig intruducera en trött rob, fan knegjobb är inget för mig man blir så såsig.

 

Ofc Cbet, säger en hyperaggro NL50HU spelare.

 

Jag hade nog bettat tööörn där med, med poss.

 

glöm de första inlägget

 

/ Robsomliggermedlisa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det är lite aktivitet på dagboken redan. Kanske för att detta kommer bli en ganska udda dagbok förmodligen. Nyss hemkommen från en löprunda på 10.3km på 61.51. Lugn och behaglig fart, måste se till att förbränna en hel del nu så man är fit till sommaren och badstranden. Men klart, men deff kan gå snabbt om man backar ett par dagar. Endast leva på vatten =).

 

Nåja, blir dusch nu och sedan lite mer spel. Ska lira lite 5-bord 0.5/1. Uppdaterar senare!

 

Har inne ett sportsbet för dagen också. Ryssland - Schweiz Tips: under 5.5mål

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var precis ute på mitt andra träningspass för dagen. Ytterligare 9km löpning så totalt har det blivit 19.3km avverkade idag, det är jag relativt nöjd med. Nu sitter jag med en iskall öl och njuter av kvällen, på dagen är det tyvärr inget vidare då man måste vara på arbetet.

 

Spelade även precis en kort session, 0.5/1 NL Fulltable

 

Antal händer: 16

Resultat: +23,68:-

BB/100 : 148

 

Totalt:

 

Antal händer: 153

Resultat: +88,57:- (999 911,43:- kvar till miljonen)

BB/199 : 57,88

 

Så detta innebär att jag har 88:- att slösa under morgondagen maximalt. Slösar jag mindre så får jag ta med mig dessa pengar till framtida dagar. Detta är enbart ett test om med hur lite pengar man klarar att leva på (nu räknar jag inte in hyra, bensin, bredband i detta) utan mat, kläder och annat skall klara sig till min nettovinst.

 

Och Lisa troligen skulle jag vinna mer om jag spelade fler händer men har inte hunnit detta idag tyvärr, men kommer bli mer framför allt under helgerna. Helst skulle jag vilja spela ca 1000 händer om dagen om man ska kunna ha en hyfsad månadsinkomst vilket man kan ha på riktigt låg nivå hos SS bara man sköter sin bankrulle väl. Spelar du på SS Lisa??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat Omaha idag vilket jag nog inte borde gett mig in på, är ingen bra omahaspelare men idag var jag med om de jävligaste utdragningarna. 4 ggr all in som favorit och utdragen alla gånger tyvärr.

 

Antal händer: 230

Resultat: -590.31:-

 

Usch usch usch vad dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...