Gå till innehåll

prookelito - Wrooom, monster backar


prookelito

Recommended Posts

  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sidan där jag sportsbettar tillhör tydligen ongame. Så grindade lite FR där. Ska försöka få in lite games där när det är dålig trafik på boss. Och när man blir sugen på FR. Tyvärr så är det ju bara 3 min blinds på ongame vilket är lite segt när det är FR. Hittar man inte pushlägen så är man ju körd. Ofta det är 5-6 st kvar när man har 5bb. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och klippte mig tidigare under dagen.

 

Då jag är nojjig för pinsama situationer så trappas rädslan för att göra bort sig upp några steg.

 

Kommer in och får en dropin tid direkt vilket är jävligt nice. Det är kanske välrdens sötaste frisörska som kan klippa mig. Hon påpekar att jag har himla fin hårfärg. Yeah right tänker jag och gnäller lite.

 

Klippningen börjar. Sitter och tänker på massa konstiga saker och börjar små skratta för mig själv. När jag sedan märker att hon börjar kolla på mig så säger jag "Det kittlas lite utav maskinen" hmm.

Aja. När jag börjar tänka på mitt idiotiska svar och att jag hade gjort det som inte fick göras så började jag plötsligt APSKRATTA! Och hon slutar klippa och kollar funderande på mig. Kollar i spegeln och då ser jag ungefär halva salongen sitta och titta på mig. GG WP. Börjar ursäkta mig och säga att jag har svårt att sitta still. (Bokstavs barn?) Öser iallafall på med bortförklaringarna.

 

Håret vart fint tillslut. Så då var det dags att pynta. Kortterminalen var pajj så var tvungen att gå och ta ut pengar, dom vill ha något i pant? Då lämnar jag min ROSA mobiltelefon. Hon började titta undrandes på mig igen.

 

Aja, gick och tog ut pengarna för att sedan betala och tjänade ännu en stämpel i mitt stämpel kort. 10% Rakeback är ju aldrig fel.

 

Låter ju jävligt tråkigt, men sitationen var jävligt hemsk för stunden.

 

Adjökens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slappna av! Ta livet med en klackspark och låt inte frisörsituationen och liknande bagateller påverka dig, njut av livet istället och skratta (hehe) åt det!:-D

Var också lite nervös för att göra bort mig förut och höll ofta låg profil, men fuck it!;-)

 

Lycka till med grinden! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slappna av! Ta livet med en klackspark och låt inte frisörsituationen och liknande bagateller påverka dig, njut av livet istället och skratta (hehe) åt det!:-D

Var också lite nervös för att göra bort mig förut och höll ofta låg profil, men fuck it!;-)

 

Lycka till med grinden! =)

 

är du för cool för att svara när någon kommenterar? 8-)

 

förväntar mig inget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wohoo. Ligger 120$ back denna session. Spelet sitter verkligen inte. Har iof råkat ut för mer otrevligheter än trevligheter som favorit. Men fan, iaf.

 

Slår nog inte nivån helt enkelt. Även om det känns som man bör slå den med hästlängder. Ska göra en film imorgon tror jag. Hoppas någon vill kolla skiten och ge lite input. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slappna av! Ta livet med en klackspark och låt inte frisörsituationen och liknande bagateller påverka dig, njut av livet istället och skratta (hehe) åt det!:-D

Var också lite nervös för att göra bort mig förut och höll ofta låg profil, men fuck it!;-)

 

Lycka till med grinden! =)

 

Egentligen så är jag den som oftast gör bort mig, iallafall i yngre dar. Då jag var klassens clown osv. Men nu när man blivit lite "äldre" så har jag börjat hålla en lägre profil. Och sen att göra bort sig framför världens sötaste tjej gör väl inte saken så mycket bättre. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Update!

 

Har vart på öland i en vecka med kärringen. Vilket var jävligt nice. Skönt att vara ifrån dator m.m.

 

Vann ca 10k svenska förra månaden vilket måste anses som bra för att vara mig. :) Hoppas på lite rakeback också.

 

Hittade lite dollar på stars, så ja spelade nordic 3k garranti och bubbla den med några platser. Men tog mig till FT i 2 st 180 manna $2.2. Så vann 90 där. Gick även helt OK på boss tidigare där ja plussade dryga €30.

 

Har inga direkta mål inför juli, förutom att ja ska spela mer än vad jag gjort i juni. :) Lär inte bli svårt med tanke på att jag var på semester i en vecka.

 

Laters

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat lite idag har gått helt OK. Hittade $70 på stars och €44 på legato.

 

Får se om jag lirar lite senare. Satt en 200ing på elfsborg idag, så det blir en win-win situation.

 

Brukar inte spela mot DIF, men bara att inse att vi är typ sämst?

 

Helt rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

€90 idag, har bubblat fler spel än jag kommit ITM vilket är helt sjukt.

 

Förlorat alla händer känns det som. Och har inte det där flytet vid bubbelspelet.

Det som är skönt när man har massvis med bubblor är väl att det handlar mycket om varians, tror jag iallafall. :)

 

Ska posta lite stats från SharkScope när jag spelat klart den sista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...