Gå till innehåll

prookelito - Wrooom, monster backar


prookelito

Recommended Posts

  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satt in lite stålar på SvS. Så spelade lite cashgame.

 

 

***** Hand 715169544 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 7 juni 2008 16:55:51

Anna 78 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: gongi (142.72)

Plats 2: Lil_Slim (109.57)

Plats 3: bevakad (122.55)

Plats 4: seabass10 (220.48)

Plats 5: hrubesch (61.26)

Lil_Slim lägg LM 0.50

bevakad lägg SM 1.00

** Giv **

gongi [N/A, N/A]

Lil_Slim [N/A, N/A]

bevakad [Dh, Dk]

seabass10 [N/A, N/A]

hrubesch [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

seabass10 Höj till 3.50

hrubesch Lägg

gongi Lägg

Lil_Slim Lägg

bevakad Höj till 12.00

seabass10 Syna 12.00

*** Flop(Board): *** : [6k, 2r, Kk]

*** Bet Runda 2 ***

bevakad Satsa 12.25

seabass10 Syna 12.25

*** Turn(Board): *** : [6k, 2r, Kk, Ek]

*** Bet Runda 3 ***

bevakad Passa

seabass10 Satsa 49.00

bevakad ????

 

 

Vad göra där? Betta mer flopp antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna.

 

Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är.

 

Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna.

 

Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är.

 

Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR!

 

Hmm Tower...

Lirade där för ungefär 1år sedan. När jag skulle ta ut $1k fick jag det som en check!! + en uttagningsavgift på $30.

När jag gick och skulle lösa in checken sa de på banken att de inte tog emot utländska checkar???? Gick till ett annat bankkontor och där satt en pokerspelare som sa att han kunde göra ett undantag. (jäkligt trevlig btw)

 

2veckor senare får jag ett mail av killen som skrev att checken var falsk:shock:

 

Ringde supporten och mailade, de snackade massa skit om att de just bytt bank osv. Fick mina pengar till slut efter många om och men. De var tillochmed så generösa att det bjöd på en SNG värd $10 som plåster på såren.

Vilket jävla skämt aldrig mer Tower.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna.

 

Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är.

 

Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR!

 

satan tungt mannen, lider med dig. Är bara ta nya tag och inte rekommendera tower till någon !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna.

 

Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är.

 

Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR!

 

Tower har värdelös cash-out funktion som tydligen står beskriven i någon liten text någonstans enligt dom själva. Då det enbart går att sätta IN pengar med kort och inte TA UT pengar till kort, så måste du som sätter in pengar via kort ta ut till NETeller eller liknande transfersida. MEN för att få ut pengarna till NETeller kontot måste Tower tydligen föra över exakt summa som du satt in med Visa/Mastercard tillbaka till kortet. Resterande summa kommer sedan dyka upp på NETeller (om det e något över vill säga). Normalt tar det ofrivilliga uttaget till ditt kortinsättingsalternativ dessutom upp till 14 dagar..

 

Helt värdelöst system, där jag inte förstår hur dom kan ha kortinsättningsalternativ för insättning men ej för uttag? Samt regeln om att likamycket som sätts in via kort måste tillbaka till kortet fast det inte finns som ett uttagsalternativ.

 

Så förstår att det är frustrerande, speciellt med tanke på att du inte fått några pengar alls.. Beror säkert på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...