ante_87 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Skulle vilja ha lite länkar till diverse short handed artiklar då jag vill försöka läsa på det så mycket som det bara är möjligt för att förbättre mitt spel, lyckas inte hitta så mkt bra här på forumet. tack på förhand Citera
Partyjack Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 "Killer Poker"-serien har ju släppt en shorthanded-bok. Har läst den och vill nog påstå att det är klart läsvärd om man är relativt färsk och vill lära sig grunderna i SH-spel. Online-artiklar är dock inte min starka sida, sry. Citera
ante_87 Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2008 Får kanske ta och se om jag hittar den någonstans då Kommer ihåg att jag läste en hel del bra artiklar twoplustwo för ett antal månader sedan när jag spelade innan jag var tvungen ta ut alla bankrullen för diverse andra utgifter. Men jag skulle vilja komma igång igen nu då jag tycker att det är riktigt intresant och roligt med poker, hoppas någon annan kan ge mig några bra länkar Citera
Recommended Posts