sturedenstore Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Som att jag inte var livstiltad nog så ska forumets gudfader sluta att skriva i forumets egen bibel! ngoöabgiawbgilaubgawilubgilau Hoppas du är nöjd Jessica, förstört det enda heliga här på forumet. Citera
petla Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Som alla andra på forumet hoppas jag Hata ändrar sig, den enda dagboken jag alltid läser. Citera
The Grand Bark Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Cliff notes plz, såg just att dagboken är borta. Citera
kraclob Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Cliff notes plz, såg just att dagboken är borta. Jessica och Hata lirar HU limit hata tar igen 10k back och när han är 1k pluss så blir han sit out och vill lira 10/20 istället för 200/400. Jessica blir tokig och förföljer hata på svs och hånar honom. Hata gular? sin svs rulle och lägger ner sin DB. Det är så gott jag vet iaf. Citera
petla Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Cliff notes plz, såg just att dagboken är borta. http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/47194-snabba-cash-pa-svenskaspel-2.html Citera
The Grand Bark Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Aha, tack. Jag har haft funderingar ett tag om när dagboken skulle försvinna pga det tryck som Hata måste känna av att vara så uppmärksammad. Visserligen är det självförvållat, han skriver för bra och drar in för mycket deg. Anyway, good hunting mannen. Citera
HataB2B Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Som jag ser det var det ett ganska enkelt beslut: Redan ett par dagar innan incidenten med Jessica inträffade hade jag fått en "förföljare" som konstant var på mig. Att ha en sådan person efter sig var redan det en för mycket. När sedan ytterligare en person, för ynka tusen kronor, tycker det är värt besväret att förfölja mig på olika bord och spy galla i chatten i över en timmas tid så börjar man så smått undra vad nästa steg är... Att ta lite gliringar vid borden medan man spelar o.s.v. har jag öht inga problem med. Jag har spelat poker alltför länge för att ens lyfta på ögonbrynet för sådant, men när det går över i att de, när de inte ens är en del av spelet, fortsätter så börjar det bli smått olustigt. När jag sedan vet att det genom länkar etc i min dagbok och med lite hjälp av eniro.se med enkelhet går att ta reda på var jag bor, har för telefon-nummer m.m. så känns det inte bättre. Saken hade givetvis varit en helt annan om jag haft en helt igenom anonym dagbok, men dessvärre har jag varit ganska öppen med vem jag är och vad jag heter (lagt upp bilder m.m.). Både i verkligeheten och på olika siter. Självfallet borde jag ha förstått att någon semi-psykopat till slut skulle få upp ögonen för mig, men förtänksamhet har dessvärre aldrig varit min starka sida... : / Mvh/ David Citera
Pey Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Har aldrig läst din dagbok så noga egentligen men det är tråkigt när det blir såhär. Lycka till i framtiden herr Hatab2b. Citera
honest99 Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Som jag ser det var det ett ganska enkelt beslut:... Full förståelse, men mycket synd. Har själv aldrig startat en dagbok (skulle nog inte vara så intressant heller ), men jag beundrar de som gör det. Citera
jack_the_dipper Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 FÖR FAN HATA! Vad är det här? Ska du låta en 18-årig snorvalp som kallar sig Jessica få dig att lägga ner PF's bästa dagbok? Skärpning! Fram med nya nick, nya siter och censurera ditt nickname i alla HH's. Välj även namn som vi inte kan luska rätt på! Citera
AnnAhl Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Kom Tillbaka För Helvete! Så Jävla Tråkigt Här Utan Din Dagbok! Den Förgyller Min Vardag! Citera
Recommended Posts