Gå till innehåll

Jessica lirar FL (och NL) på Svenskaspel


Jessica

Recommended Posts

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Begriper inte A6-handen. För mig är det en självklar syn, annars hade jag vikt tidigare.

 

Efter att ha kollat dina hh är det så man funderar på att kliva upp ett par steg. Spelet t o m på den nivån verkar riktigt dåligt.

 

Tillochmed jag blev sugen på att lira limit igen ja :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A6 handen var tuff därför jag posta den. Borde nog synat men samtidigt, 3bettad, 3 handed. Hur ofta har de inte A med bättre kicker / färg. Nästa gång synar jag. Har märkt boban4 autobettar rivern om man checkar till han om han är tom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter du att skriva när dina 15min i rampljuset är slut?

 

Annars är det iofs kul att läsa när nån skottar, vinner och tror hon är bäst i världen och sen skryter om vinsterna...

:rolleyes:

 

Jag har tillräckligt med BB's för nivån ditt offer. Fattar inte alla ALLTID skall hålla på o bråka med mig i dagboken. Tror du på riktigt någon i dagsläget har hela sin rulle inne på sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär ligger det till: Johanna22 är sjukt värdelös för dom stakesen hon lirar. Kommer aldrig glömma den gången hon typ 7bettade river och foldade mot 8bet Hellt bizzart.synd att man hatar FL för allt man är värd annars hade det vart bra värde ( tills hon vägrar ge action) . Själv är du inte så jävla bra heller men det är ju inte direkt svårt att vinna mot alla utom typ ramz och evo på fixed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

boban openlimpar 95% av händerna. Oavsett om han har 23s lr KK. EVO är bäst på sajten, och väldigt bra rykte irl. Ramzi har jag som tur är inte spelat mot. Jo vet att jag inte är kungen på SS men jag tycker som dig att det är mycket fisk och tror att jag har solklart positivt väntvärde av att spela 500 1000 såvida det typ inte är 3 handed med ramzi/evo (lr hu).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MonaP torska rätt hårt igår på ringgame. Hon/han är väldigt tight då pf och superaggro lös postflop (går till döden med allt). Gick inte så bra för honom/henne. Däremot så är MonaP väldigt duktig på HU. Lirat flera hårda games mot henne/honom, riktigt bra träning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte råkat ut för en 2outer där så hade jag taigt 900BB av Övningen. Sluta på drygt 300BB nu istället. Håna mig rätt hårt när J'n kom. Men sånt händer. Sånt får man ta.

 

***** Hand 693426022 *****

25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 13 maj 2008 11:11:49

Horn 9 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: övningen (14212.00)

Plats 2: JessLove (40352.57)

JessLove lägg LM 25.00

övningen lägg SM 50.00

** Giv **

övningen [N/A, N/A]

JessLove [Kh, Ks]

*** Bet Runda 1 ***

JessLove Höj till 222.00

övningen Höj till 800.00

JessLove Syna 800.00

*** Flop(Board): *** : [2s, 6h, 6k]

*** Bet Runda 2 ***

övningen Satsa 900.00

JessLove Höj till 2222.00

övningen Syna 2222.00

*** Turn(Board): *** : [2s, 6h, 6k, 6s]

*** Bet Runda 3 ***

övningen Passa

JessLove Satsa 4444.00

övningen All-in 11190.00

JessLove Syna 11190.00

*** River(Board): *** : [2s, 6h, 6k, 6s, Knh]

*** Showdown *** : Rake: 5.00 Totalpott: 28419.00

övningen [Knk, Knr] Kåk Vinst: 28419.00

JessLove Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du din vidriga lilla fegskit, snackar så mkt skit, och vågar inte ens spela.

 

du kommer och klonkar 40k av mig, klonkar varje jävla pot, sen när jag jobbar upp mig till 16k back så säger du att du inte pallar mer och sticker. För att jag drog ut dig i en pot? Hoppas du gular din åsna.

 

sen har du mage att skriva i chatten också: "tack för 16k iaf, ty"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol. Jag har faktiskt annat att göra än att spela poker hela dagarna? Varför skall jag fortsätta efter att blivit 2outad i en 600BB pott och tilten in i själen. Skrev bara ty för 16k iaf, för att du skrev fu till mig. Fattar inte vad det är med folk som inte tål chat tillbaka när de skriver något själv. Du borde vara glad inte förbannad, så nära jag hade 9inköp från dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ea_0707, jag vet.. vi grinar lite för en dagbok på pf är nere, gör det!.. Får ni fan skärpa er, börjar bli snudd på pinsamt.

 

Tycker denna dagbok börjat mycket bra, förutom allt jävla " Nice, du fick bort hatas dagbok whine ", keep it up Jessica.. mer tips och idéer + att du gör en taggad o lira poker igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi spelade 1h? 40min iaf. Jag åkte på dunderriggen. HATAB2B och jag lirade FL i 1min. Sen så ville han spela på 1/20 lägre nivå. Jag tycker iaf inte det är samma sak. Vad tycker pf?
Att det är hans pengar, så stfu om han inte vill lira med dig. Däremot kan du ha en poäng i att det är illa om han gör något i stil med att hit'n'runna din knapp eller ta upp en plats i onödan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det är hans pengar, så stfu om han inte vill lira med dig. Däremot kan du ha en poäng i att det är illa om han gör något i stil med att hit'n'runna din knapp eller ta upp en plats i onödan.

 

klart det är så, men lika klart jag säga "wp" och dylikt till hans motståndare då han spelar hög omaha för att tilta honom. Min d(f(nytta)/d"tiltahan" > 0.

 

En helt annan sak nu. Jag fundera på att skaffa fadderbarn i Afrika. Kanske flera. Hjälpa någon stackars neger pojke/flicka som kanske fått sina föräldrar mördade eller blivit lämnad. Göra så att denna/dessa individer får studera och slippa barnarbete. Vill kunna få möjlighet att konkret se vad mina pengar leder till och kanske möjlighet att i framtiden kunna besöka dem?

 

Krav: Afrika, kristet/neutralt barnhem, övergiven unge, möjlighet till att hjälpa dem studera.

 

Har kollat omkring lite på nätet men allt ser så luddigt ut. Tror mycket mer på att engagera sig så än att skänka 10k till ngn hjälp organisation där 95% av pengarna går terrorister såsom Arafat (han fick sjukt mkt spons av Sverige).

 

Kan någon tipsa om någon sida och/eller organisation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.plansverige.org/faddersidan/bli_fadder_nu/

 

T.ex

 

Bli fadder för ett projekt.

 

Då bidrar du regelbundet till ett av Plans utvecklingsprojekt och får följa projektets utveckling genom rapporter från fältet.

 

Skolfadder - Ghana

Som skolfadder i Ghana stödjer du Plans insatser för att förbättra undervisningen, bygga nya skolor och förskolor, utrusta bibliotek, tillhandahålla skolmaterial och lärarbostäder samt arbeta för att stärka barns rättigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer oxå dissa dig från nu..du har en omöjlig uppgift att ersätta Hata här på pf..

 

:evil:

 

jaha, bra då. Har aldrig tänkt göra det heller. Vad får ni det ifrån? Låter som att jag har gjort som ngn tidigare skrev en hostile takeover.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...