Gå till innehåll

Jessica lirar FL (och NL) på Svenskaspel


Jessica

Recommended Posts

Hej, satt in 10k idag på SS och började grinda FL. Gick bra, så sitter nu ett par timmar senare med 62k i rullen. Tänkte skriva lite om mitt spel här, och kanske posta hh's om jag lär mig vart man finner sådana på SS-klienten.

 

Har hittat min nisch på sajten förövrigt, 200/400 FL HU. Dödade precis Snyggfisk och MonaP för 20k vardera. Är det någon som vet om de är duktiga? Förövrigt skall man se upp med EVO på FL borden, medan den berömmda johanna22 inte direkt är någon man fruktar.

 

start: 62k

mål : massor

tid : tentor framöver så blir lite spel bara

tilt: Skall sommarjobba för 83kr/h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte riktigt, för jag brukar göra det. Ser värdelöst ut sen när man skall söka jobb om man ej sommarjobbat. Sen så är jag inte riktigt som 75% av spelarna på här som tycker det bästa som finns är att ligga i sängen till 13.30. Grinda hem några dollars. Sitta vid compen resten av dagen. Snabbt besök på statoil för att köpa energidryck/godis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hata-b2b aka ryskturneger är största tönten på pf. Vi lirar lite hu, han plussar 5BBs sen så sitter han out och vill chatta resten av dagen. Efter det så utmanar han mig på en nivå 1/20 (ordagrant) av den vi precis spelade.

 

Är han rysk? Har tur? Och dessutom har mörk hudfärg? Skön komb.!! Go hata!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De gick efter tabeller, men bryr mig inte så mycket. Pengarna är inte den primära anledningen till att jag skall jobba. Är inte slitigt jobb dock, kör lite ärenden med bil, pillar i excell, får vara med på vapentester etc. Btw är 21 då jag jobbar. Dessutom så skaffar jag mig kontakter inför framtiden då jag ser just det företaget som en av de mest attraktiva arbetsgivarna för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De gick efter tabeller, men bryr mig inte så mycket. Pengarna är inte den primära anledningen till att jag skall jobba. Är inte slitigt jobb dock, kör lite ärenden med bil, pillar i excell, får vara med på vapentester etc. Btw är 21 då jag jobbar. Dessutom så skaffar jag mig kontakter inför framtiden då jag ser just det företaget som en av de mest attraktiva arbetsgivarna för mig.

 

Egenföretagande <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kom till mitt bord (visste ej att han var hatab2b). Jag låg 10k + sen så vinner han så han ligger upp 1k. Han väljer då att sluta och börjar dryga sig om "gg" och sånt. Sen så vill han lira 10/20 med mig istället för 200/400. Snackar massa om att han hade besegrat mig. Sen så tiltahan bort 100k lr ngt sånt mot moccen på omaha, då satt jag i chatten och skrev typ wp moccen, yellow him och sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter som att hatab2b är på monstertilt bara. hoppas han kör en restart med dagboken snart... jessica lacka på vad hata skrev efter att han slutat HU-matchen och hata lacka på att jessica håna hata när han losade.

 

ge det någon dag åtminstone innan ni börjar anklaga jessica för att han förstört hatas dagbok... är ju knappast så att hata är den enda som slutat en dagbok pga supertilten...

 

håller tummarna att hata är tillbaka på forumet snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart han inte är gul, men SS gulad skulle jag tro. Tror han skrev i sin db att han hade 80k som han skulle bygga med. Den snubben han lirade HU mot idag hade 160k på ett bord maxinköp 20k. Visst båda kan ha reloadat massor men i slutet spela ryskturapa med halv stack och sen drog. Antar han är gul på ss. Ja, han är tiltad, och jag var jävlig mot honom men tycker han förtjänade det. Jag är inte långsint. Skulle ej bråka mer i chatten med honom nu,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...