bandini Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Jag kan inte logga in, inte heller se hemsidan. Nån annan? Citera
Matfrid Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Jag kan inte logga in, inte heller se hemsidan.Nån annan? Nej, det funkar bra, förutom att dom slagit på motriggen för mig igen. Citera
Pepperpum Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Hm, det drabbade mig med. Jag hade precis startat upp 8 st sng-bord och blev frånkopplad ett par minuter senare . Så jag satte ett slags personligt rekord med 8 förlorade inköp på fem minuter...hehe, mest dramatiska downswingen nånsin. Jag kan bara tacka alla som präntat in begreppet money management hos mig eftersom jag har över 100 inköp på den nivån. Tack alla Citera
bandini Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Nej, det funkar bra, förutom att dom slagit på motriggen för mig igen. Trist. Inloggningsproblem är ingenting jämfört med den. Citera
bandini Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 Samma skit ikväll igen. EVEREST?? Hallå? Har ni problem med tekniken??? Citera
EverestPoker Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Samma skit ikväll igen.EVEREST?? Hallå? Har ni problem med tekniken??? Ber att du kontaktar supporten och förklarar dina tekniska problem. De kan hjälpa dig få ordningen på det här. Troligen kommer de be att du skickar in en loggfil. Citera
Recommended Posts