Loveless Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Då jag antar att detta forum består av rätt målgrupp (rika snorisar med geek tendenser) så är det dags för en liten tävling. Vem av oss har lagt ut mest pengar för att få spela GTA 4 (dvs, specifikt inköpt för detta ändamål, 67-tums tv:n du haft i två år räknas inte). Vinnaren får sommarens viktigaste skrytfaktor. Själv hamnar jag på nätta 7400:- PS3 + GTA4 bundle: 4700:- HDMI switch: 900:- Två HDMI kablar: 500:- Trådlös router: 1300:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Jag brände ut det till xbox 360, innan spelet ännu släppts i butik. Landar på ca 12kr. Men har även beställd GTA 4 limited edition set till PS3 för $89.99 + ca $20 i frakt. Köpte även en dualshock handkontroll bara till detta underbara spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 En snabb fråga; förtjänar spelet verkligen hajpen det fått? De enda två jag känner som har spelet lessnade efter fem min resp en timmes spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Jag klockar in på ca 50 spänn eftersom det är vad speltidningen Level kostar att köpa och jag känner att jag har spelat hela spelet efter att ha läst deras recension. Eller har jag sparat några hundralappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 En snabb fråga; förtjänar spelet verkligen hajpen det fått? Svar ja. PS 3 (inkl två lir, paketdeal, fanns inte annat att göra) 6 000 kr Extra handkontroll 700 kr HDMi kabel 700 kr GTA IV 700 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 9 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Jag klockar in på ca 50 spänn eftersom det är vad speltidningen Level kostar att köpa och jag känner att jag har spelat hela spelet efter att ha läst deras recension. Eller har jag sparat några hundralappar? Måste vara en stor artikel om den täcker in allt i GTA. Alltså, Hypen har ju varit grotesk, så nej den lever den inte upp till. Men helt klart ett skitbra spel, fast musiken är inte lika klockren som tidigare. Antar att jag inte har en aning om vad juggemafian lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Betalade 4.3k för Xbox 360, Kontroll, spelet, en batteriladdare samt Kane's Wrath. It be good price. Me be happy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 24kr för DVD-R DL skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Xbox 360 "halo-version" 2449:- Extra handkontroll ???:- Gta IV 399:- HDMI-kabel 50:-? 32" lcd-tv 5500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Vinner jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Vinner jag? Nja, beror på om man kan räkna med LCDn eller inte. Tveksamt. 5.5k för 32" btw? Är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Jag hade inte köpt den om det inte vore för xboxet. Den är bra. Syster jobbar på el giganten så fick den för personalpris dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts