Gå till innehåll

Lördagspoker?


Fredagspoker eller Lördagspoker?  

18 medlemmar har röstat

  1. 1. Fredagspoker eller Lördagspoker?

    • Fredagspoker
      4
    • Lördagspoker
      14


Recommended Posts

Eller kanske en 2 dagars tunering Fredag & lördag en gång i Sommar om det fins intresse ex max 36 startande 6 bord som alla får spela + dom 6 -7 till finalbord ex 1 an får 12 poäng 2 an 10 3an 8 4an 6 5an 4 6an 2 omlottning efter varje bord sen är det bara att räkna i hop poängen Kanske kan bli både A & B final det jag stuligt iden av körde 1500 poäng men det får väll i så fall styrelsen ta hand om Hälsningar Sjodda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tyvärr fast majoriteten röstade på lördagspoker så blir det tyvärr inte så.

18st röster av 160st medlemmar duger inte för att det ska vi ska kunna ta ett beslut ifrån vad medlemmarna tycker. Hade det varit 50st röster för lördagspoker så hade vi haft kvar det.

 

Varför vi inte ska ha kvar lördagspoker:

 

*Obekväma öppentider för oss som håller i det hela som har familj, hus och andra intressen.

*Finns fler orsaker som vi inte bör ta upp här i forumet. Fråga mig eller Slimman om ni vill veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller kanske en 2 dagars tunering Fredag & lördag en gång i Sommar om det fins intresse ex max 36 startande 6 bord som alla får spela + dom 6 -7 till finalbord ex 1 an får 12 poäng 2 an 10 3an 8 4an 6 5an 4 6an 2 omlottning efter varje bord sen är det bara att räkna i hop poängen Kanske kan bli både A & B final det jag stuligt iden av körde 1500 poäng men det får väll i så fall styrelsen ta hand om Hälsningar Sjodda

 

Sjuk rebus:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förstå att lördagen suger, men det är en sak att köra på vintern kontra sommarn, jag lovar att vi riktigt någrant skall pröva saken längre fram i höst eller varför inte vinter. Det kanske är lättare att ta en lördag vintertid eller vad tror ni medlemmar. Men som det nu har sett ut är det inte bra utav olika anledningar, och som KentAA säger detta får ni gärna ta upp med oss på klubben och få igång en diskussion.

 

Ha det i sommarvärmen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Jag funderar på om ni har några planer på att köra lördagspoker snart igen? Man har ju oturen att jobba varje fredagskväll, och snart kanske man jobbar tisdagar också. Annars är det nästan så man säger upp sig från jobbet :ola:

 

Vi hade mindre spelare på Lördagar + att det var svårare att få folk att jobba.

Men jag kan ta upp det nästa styrelsemöte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...