Aike Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Jag vill bli medlem i en pokervideosajt. Men har lite problem att välja, eftersom bortsett det finns i dag massor med sajter. Desstutom har de samma erbjudande 99 dollar startavgift plus cirka 30 dollar per månad. Har kollat runt på Stox, Cardrunners, Leggo mfl. Ett problem jag har är att många gratisfilmer jag har sett är trista och ostrukturerade. Så mina frågor är: Vilken sajt är både lärorik och underhållande? Om du skulle välja en sajt vilken skulle det vara? Jag är mest intresserad av nolimit shorthand. Citera
Prislapp Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Deucescracked och det är inte ens nära. Exakt dom orden jag tänkte skriva Dock tycker jag du ska bli medlem på CR också, kommer lite vettiga filmer där då och då som absolut är värt dom 25-40$/månad det kostar. Citera
Gäst Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Exakt dom orden jag tänkte skriva Dock tycker jag du ska bli medlem på CR också, kommer lite vettiga filmer där då och då som absolut är värt dom 25-40$/månad det kostar. agreeeee Citera
JohanLj Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Är Deucescracked även bättre än CR vad gäller videos för PLO? Citera
Aike Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2008 Proffsigare produktion, instruktörerna förmedlar sina tankar bättre / mer engagerat, intressantare upplägg. Det som egentligen skiljer DC från mängden av videoinstruktörer är främst deras säsong/serie upplägg. Dem kör ett särskilt tema, sedan gör dem 8 videor där det gradvis blir mer avancerat. Sedan är jag kanske naiv, men det känns som att KRANTZ och gänget bryr sig mer om sina kunder än vad cardrunners gör. Allt ovan stämmer kan jag instämma efter ha kollat på deras gratisfilmer. Måste tacka för tipset. Kände till DC, men var lite avskräckt att kolla in sajten noga på grund av filmernas längd (ofta över 60 minuter). Men deras sätt att presentera materialet var helt klart sevärt och tydligt. Citera
sulla Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Lånar tråden och frågar vilken som är det bästa sidan på MTT´s, vad jag fattat är DC mestadels CG? Är cardrunners bättre då? Citera
Traveller11 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 De som gjort cardrunners är ju riktigt bra spelare, som vinner på de högsta cashgames. Är de som gjort DC lika bra? Jag har inte läst många böcker (eller videor) då det är så mycket fel i det som sägs (ibland stora fel). Citera
okocha Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Finns några nosebleedspelare, Krantz och whitelime är väl de kändaste. Citera
Weedobooty Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Jag har bara Cardrunners, så jag kan inte besvara den ursprungliga frågan, men jag ville bara flika in att dom har lyft kvaliteten rejält under de senaste månaderna, både vad gäller bredden och frekvensen på utbudet och den tekniska kvaliteten på filmerna. Citera
mr-flow Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Lånar tråden och frågar vilken som är det bästa sidan på MTT´s, vad jag fattat är DC mestadels CG? Är cardrunners bättre då? What he said Citera
Manolito2k Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Någon som vågar sig på att säga sajt som är bäst för PLO, MTT resp. holdem cg. Både vad gäller utbudet nu, och vad som kan förväntas komma de närmsta månaderna? DeucesCracked och CardRunners verkar ju helt klart vara de som har flest videor, och av dem verkar DC vara billigast, iom att de inte har någon $99 sign-up-avgift (som jag lyckades se iaf). Spelar själv nästan enbart PLO, upp till 0,5/1, och ibland någon holdem-MTT. Vilken videosajt ska jag satsa på? Det är ju hyfsat lätt att få en överblick av utbudet nu, men de som har varit användare har säkert bättre koll på hur bra videorna är, och kan säga hur mycket utbudet kan tänkas öka på de olika sajterna. Citera
asfalten Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 såg att leggopoker har en veckas free trial innan nyår för den som är intresserad, men inte säker ännu. Citera
mr-flow Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Upp med sidan shahin och co! Consp (var eisen med?), kommer du (ni?) göra många mtt videos? Citera
ebisumaru Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Upp med sidan shahin och co! Consp (var eisen med?), kommer du (ni?) göra många mtt videos? 1a jan Citera
stackbrat Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 http://pokercampus.xx imho och det är inte ens nära skämt och sido. 1:e januari slår den upp portarna. Kommer vara NLHE cg, PLO, mtts samt en del sng material. Citera
DrRoland Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Prenumererade på DC en mån, men tyckte de flesta satt och spewa runt med galna bluffar och allmänt vilt spel. Sessioner på 4-5 inköp back och maniskt reloadande på en 30-40min spel var inte ovanligt. Vet inte hur seriöst instruktörerna gör de där videorna alla gånger. Citera
okocha Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Prenumererade på DC en mån, men tyckte de flesta satt och spewa runt med galna bluffar och allmänt vilt spel. Sessioner på 4-5 inköp back och maniskt reloadande på en 30-40min spel var inte ovanligt.Vet inte hur seriöst instruktörerna gör de där videorna alla gånger. 4-5 inköp back är ingenting typ, de spelar för att maximera väntevärdet och då slår variansen till ibland. Sen kan jag hålla med om att vissa filmer är helt värdelösa. Citera
Recommended Posts