Torsus Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Är detta fejk eller...? http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=5214 Citera
Tottyville Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Den e sjukt rolig den där men är helt övertygad om att den e fake. Citera
wigren Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Videon är riggad ja. Stor uppståndelse när videon släpptes så han tvingades skriva i sin blogg att allt var ett stort skämt Tycker videon är fasligt kul! Citera
lolzor Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Finns redan en tråd om det här klippet. Citera
jomppa Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Den är EJ fejk, denna är verklig, jag är en ättling till Daniel och har själv konverserat lite med han och han har då berätat denna är äkta, jag lovar. Citera
Stefop Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Precis som wigren sade så skrev han i sin blogg att allt var riggat och att det var en kul grej. Citera
PianoPer Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Den är EJ fejk, denna är verklig, jag är en ättling till Daniel och har själv konverserat lite med han och han har då berätat denna är äkta, jag lovar. "Ättling" betyder väl att man så att säga härstammar från den personen.. alltså är Daniel din farfars far elller nåt sånt. Imponerande med tanke på att Daniel är 34 år. Citera
QuantumSatis Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Den är EJ fejk, denna är verklig, jag är en ättling till Daniel och har själv konverserat lite med han och han har då berätat denna är äkta, jag lovar. Citera
Sideshow Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Hade det inte varit för Doyle told me you were an asshole så hade jag totalköpt det. Citera
Pires Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Hade det inte varit för Doyle told me you were an asshole så hade jag totalköpt det. Bra skådespel av Negreanu faktiskt. Bättre än reklamen där han spelar hockey. Citera
werdball Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Men vad skulle daniel vinna på att fejka detta? Citera
Frank_Connection Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Det är mycket möjligt att det är fejk men att han skriver det i sin blogg är väl definitivt inte ett argument. Jag antar att den inte är skriven under ed så han lär väl förneka allt som är negativt där. Särskilt kul var det inte heller om det var arrangerat, irriterande med den övernervösa reportern som inte vet var han ska göra av sina händer. Citera
Dead-Inside Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Det är mycket möjligt att det är fejk men att han skriver det i sin blogg är väl definitivt inte ett argument. Jag antar att den inte är skriven under ed så han lär väl förneka allt som är negativt där. Särskilt kul var det inte heller om det var arrangerat, irriterande med den övernervösa reportern som inte vet var han ska göra av sina händer. Vad är det för fel på dig då? Det var sjukligt roligt. Citera
mendieta19 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 lol det är ju jätteuppenbart att det är fejk... Citera
jack_the_dipper Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Som någon annan sa, den där Doyle Brunson-raden borde ha slopats för att den skulle kännas mer äkta. Annars jävligt kul. Den känns inte alls arrangerad till en början. Negreanu brukar ju skoja till det då och då. Verkar vara en rolig och soft snubbe. Citera
Sebas Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Negreanu brukar ju skoja till det då och då. Verkar vara en rolig och soft snubbe. Precis som du då alltså Citera
handmadegod Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Hur kan man inte se att den är fejk? Daniel överdriver ju något i sitt skådespel och har även svårt att hålla sig för skratt i vissa delar. Rolig var den iaf. Citera
jack_the_dipper Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Precis som du då alltså Precis. Citera
flushdraw Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Speciellt Daniels kassa skådespel efter knuffen Citera
Recommended Posts