JohanLj Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Konstigt att det inte är någon action i denna tråd efter gårdagen Citera
kravmärkt Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Konstigt att det inte är någon action i denna tråd efter gårdagen den svenska avudnsjukan Citera
Laagen13 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Järpås grabbar är inge bra Kolla bara på farsan, han är riktigt kass på poker Citera
eyedol Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Trist att du går in och drygar dig när en snubbe (som visserligen varit medlem länge) börjar posta och försöker vara konstruktiv. Fy skäms! Jo fast det är ju en fördel man iaf har ett hum om vad man pratar om.. annars kanske det är bäst att vara tyst? Citera
eyedol Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Varför detta personangrepp? Anledning? Vad vill du att jag ska svara? Har mina inlägg gjort dig upprörd? För jag förstår verkligen inte syftet med ditt inlägg. Eh, personangrepp säger du? Vänligen slå upp det ordet i valfri ordbok. Citera
alve Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Eh, personangrepp säger du? Vänligen slå upp det ordet i valfri ordbok. Orka? Citera
Recommended Posts