freeman Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 vi satt här i fredags. ( 3 personer ) hade massa sprit mina marker var inte hemma DÅ kom jag på ideen "supar" poker man startar med en "klunk" man kan raisar X klunkar... han som förlorar får dricka så många "klunkar" ur sin öl/drink lägger man sig så är det bara 1 klunk ju mer man lossar.. ju fullare blir man * Känns mer som Poker OT än Övriga - QoS * Citera
Freddie Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Jag skulle gå all in med 72o första handen, ME LIKE ALKOHOL!! Citera
gdaily Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 vi satt här i fredags. ( 3 personer )hade massa sprit mina marker var inte hemma DÅ kom jag på ideen "supar" poker man startar med en "klunk" man kan raisar X klunkar... han som förlorar får dricka så många "klunkar" ur sin öl/drink lägger man sig så är det bara 1 klunk ju mer man lossar.. ju fullare blir man Ja, jag förstår inte heller varför man nu ålötsligt ska spela för att förlora... Citera
freeman Postad 8 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2005 Jag skulle gå all in med 72o första handen, ME LIKE ALKOHOL!! funderar just vad en "allin" innebör... en öl kanske? Citera
Largo-Sama Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Det blir nog lättare att köra fixed / spread limit. Citera
Freddie Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 funderar just vad en "allin" innebör... en öl kanske? Man får alla andras dricka så dom får sitta nyktra resten av kvällen och du själv dricker tills du stupar ? Citera
MorganSthlm Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 lol.... Det påminner mig om en dröm jag hade i natt. Jag var på en julbordskryssning med något pokersällskap och när nubben skulle ner skrek alla allin istället för snapsvisor... Senare spelades det poker och av nån anledning såg jag allt på en tv-skärm. Två spelare sitter kvar. Den ene har A A , den andre har A och en 8 troligtvis i klöver. Floppen kommer A 8 K . På turnen kom A ...... Sen vaknade jag... Citera
BillyKGB Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Meeh.. ÖL-poker har väl spelats i alla tider!? Och reglerna är precis som du säger! Vi brukar köra "no-limit med tak", typ att all-in är en öl tex, beroende på storlek av ölen.. alternativt ett glas. Jaja, nu ska jag inte va den som är den som är den.. Fortsätt med Öl-pokern o va glaer! Citera
Recommended Posts