Gå till innehåll

Angående rakeback.


Ondis

Recommended Posts

Då jag ser att man kan diskutera rakeback men inte specifika sidor så kommer här ett par frågor:

 

 

Nackdelar med rakeback:

• Du måste signa upp ett nytt konto.

• Du kan inte längre jaga bonusar.

• För att det skall löna sig gentemot bonushoreri så måste du spela mycket och/eller (halv)högt.

 

Du måste väll signa upp ett nytt konto för att få en bonus också?

Erbjuder Party Poker till exempel fillup bonus så kan du väll få den även som medlem i rakeback program?

 

På vilket sätt kan man inte jaga bonusar? Rakeback sidor erbjuder ibland bonusar också. Gör de inte det så kan man ju vara medlem på typ en sida som man spelar på medan man använder poker.nu för att jaga en massa nica bonusar.

 

Mjo :)

 

PS: Jag registrerade mig på den här sidan då jag tyckte att den verkade bra i allmänhet :) Men kan väll lika gjärna fråga i den här tråden istället för att skapa en ny tråd: Får man några freerolls genom att bara vara medlem i forumet/sidan eller måste man regga sig till vissa bolag genom eran egen tjänst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har ju ändrat reglerna preis, diskutera på bara :-) Flyttade till Stackbackgruppen där vi håller allt rb-snack samlat dock.

 

• Du kan inte längre jaga bonusar.

• För att det skall löna sig gentemot bonushoreri så måste du spela mycket och/eller (halv)högt.

 

Allt är beroende på din egen situation. Spelar du "mycket" eller "halvhögt" så är rakeback bättre, men om du tillhör majoriteten av spelarna på forumet så är ett seriöst bonushoreri bättre. Men då måste man dock vara beredd att hoppa från sajt till sajt.

 

Får man några freerolls genom att bara vara medlem i forumet/sidan eller måste man regga sig till vissa bolag genom eran egen tjänst?

 

Vi har en frirulle nästan varje söndag på blandade sajter. Vissa av dessa frirullar är öppna för alla, medan andra frirullar endast är öppna för spelare via poker.se/pokerforum.nu och numera stackback.com. Detta varierar från gång till gång och sajt till sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att nämna några siter så finns det vissa som erbjuder standard 30% rb + bonus utan reload varje månad. Rb räknas utöver bonusen så du får kaka på kaka.

 

Leta runt lite finns bra erbjudanden även för de som inte spelar på högre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoho. Fixat en egen sida o då ere chill antar jag? ^.^

Okej vi tar er sida som exempel.

Den (Stakeback) erbjuder ju bonusar (Signup bonusar) som just poker.se

På vilket sätt är det då bättre att signa up för bonusar utan rakeback?

 

Förlåt :) Jag är lite ny på bonusarenan. Har spelat Svenska Spel ganska stabilt ett tag nu och vill prova på nått nytt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några få pokersajter (PKR / Full Tilt etc) trekker ifrån bonusen från vad som blir brukt som basis förr at regna ut rakebacken. Men man vil inte tapa pengar eller få mindre på en rakeback deal. På dom flesta sites så är det fullstendigt separat så det blir kaka på kaka, som dawac sejer.

 

Man kan ochså vara med på sajtens ägna bonuser og erbjudaner, even om man spelar gjenom en sajt som oss.

 

-Trond

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade på stackbacks rakeback deal för fortunepoker och det var rent av en bluff. Efter att ha spelat lite på sajten så trodde jag att jag skulle få rakeback för aprilmånad, vilket inte var fallet. Man måste fylla visa kriterier för att få sin rakeback, och enligt deras "network policy" så måste man rakear minst 100 euros varje månad innan man får ut sin bonus. Och det står ingenting om det när man signa upp på stackback.

Slutsats, för er som vill ha rakeback för fortunepoker via stackback, ni måste rakear minst 100 euro per månad innan ni får ut något.

Är det någon annan som har testat andra deal på stackback, har de också såna hära network policies?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det er Boss Media sin interne policy at man må rake 100 euro hver måned for å få rakeback. Det er ikke noe vi har bestemt eller vil, vi må bare følge det. Det gjelder desverre for alle sites som tilbyr rakeback på Boss Media, og de som ikke har opplyst om det har rett og slett ikke oppdatert.

 

Det står på vår site på deal information.

 

Rakeback: 30%

Requirement: €100 rake required each month to receive rakeback

 

Jeg skal se om vi får gjort det mer synlig, så misforståelser som det her ikke skjer igjen.

 

For ditt andre spørsmål: FatBet har også det samme opplegget. De betaler ut to ganger i måneden, og man må rake €50 pr. utbetalingsperiode for å kunne motta rakeback.

 

Edit: Vien84, I sent you an email to sort this out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det er Boss Media sin interne policy at man må rake 100 euro hver måned for å få rakeback. Det er ikke noe vi har bestemt eller vil, vi må bare følge det. Det gjelder desverre for alle sites som tilbyr rakeback på Boss Media, og de som ikke har opplyst om det har rett og slett ikke oppdatert.

 

Det står på vår site på deal information.

 

Rakeback: 30%

Requirement: €100 rake required each month to receive rakeback

 

Jeg skal se om vi får gjort det mer synlig, så misforståelser som det her ikke skjer igjen.

 

For ditt andre spørsmål: FatBet har også det samme opplegget. De betaler ut to ganger i måneden, og man må rake €50 pr. utbetalingsperiode for å kunne motta rakeback.

 

Jaha, är det någon ny policy från boss media eller?

Jag har då iaf bara rakat över 100Euro en eller högst två månader på mitt skin och fått rakebacken utbetald varje månad ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 % är inga problem att få.

 

Var då? Om jag var du skulle jag inte lita alltför mkt på en sådan operatör, Boss har liksom många andra nätverk lärt sig att kasta ordentliga böter på siter som bryter mot nätverksreglerna...

 

Tillåtet är däremot att ge 30% rakeback plus generösa bonusar och VIP-shop, undrar var det står att finna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var då? Om jag var du skulle jag inte lita alltför mkt på en sådan operatör, Boss har liksom många andra nätverk lärt sig att kasta ordentliga böter på siter som bryter mot nätverksreglerna...

 

Tillåtet är däremot att ge 30% rakeback plus generösa bonusar och VIP-shop, undrar var det står att finna ;)

 

 

Jag skulle kunna rabbla upp minst fyra siter där du kan hitta minst 50% rb på boss ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På förekommen anledning påminner jag om forumets rakebackpolicy

 

http://pokerforum.nu/forum/bonusar/11720-om-rakeback.html

 

Läs och förstå hela

 

Rakebackpolicy

 

g) För att förtydliga: En tråd som frågar "Kan någon ge mig rakeback på Stars" är inte tillåten, av flera anledningar ("begäran om egenreklam", "PM" och "rakebackförbud i Starsnätet") och renderar varning och/eller avstängning. Om trådskaparen i stället skriver "Varför erbjuder ingen rakeback på PokerStars?" så är det formulerat okej.

 

[/b]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle kunna rabbla upp minst fyra siter där du kan hitta minst 50% rb på boss ;)

 

Jag vet att det finns operatörer som inte följer nätverksreglerna. Vissa av dem ger inte den rb de utlovar, andra bryter reglerna. Oavsett vilket så är det som sagt så att de oftast inte blir särskilt långlivade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...