Beachjohan Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Ska en sväng till vegas nu över Wsop. Tänkte höra om pokerraten. Har för mig att wynn har X antal pokerraterum att distribuera. Men på bellagio kan man mer boka ett vanligt rum för att sen dra av pokerrate i efterhand. Någon som kan bekräfta/dementera det här? Johan Citera
Playboy Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Jag kommer bo på Bellagio 2-16 juni och betalar poker room rate. Då tar dom $159 veckodagar och $239 fredagar & lördagar. Kravet är att man ska spela 6 h poker varje dag, men jag har hört att dom ska vara rätt slappa med det kravet. Citera
Beachjohan Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2008 Bokar du pokerraten i förväg eller hur går du tillväga? Citera
Playboy Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Jag mailade roomres@bellagioresort.com och sa vilka datum jag ville bo där och att jag ville ha poker rate. Alltså bestämdes raten i förväg. Citera
Sir_Shankly Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Själv bor jag just nu på MGM Signature som är överlägset Wynn och Bellagios standardrum. Kan lösa boende här för knappt 4k usd per månad för en svit (sovrum, vardagsrum, kök, 2 toaletter med separat dusch och bubbelbad. Plasma i alla rum, ink toan. Balkong, gratis Internet. Allt är helt nybyggt och superfräscht) Skicka ett PM om intresse finns så ska jag se vad jag kan göra. Finns även sviter med två sovrum som är lite dyrare. Citera
kimmo Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Ska en sväng till vegas nu över Wsop.Tänkte höra om pokerraten. Har för mig att wynn har X antal pokerraterum att distribuera. Men på bellagio kan man mer boka ett vanligt rum för att sen dra av pokerrate i efterhand. Någon som kan bekräfta/dementera det här? Johan Wynn ringde jag pokerrummet i förväg och bokade genom dom för lägre rate, fick bekräftelse på mail. Inga problem, nöjd på alla sätt. Citera
kojak Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 http://www.allvegaspoker.com/poker_rates.php Citera
SMaccan Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Jag mailade roomres@bellagioresort.com och sa vilka datum jag ville bo där och att jag ville ha poker rate. Alltså bestämdes raten i förväg. Hur lång tid tog det för dig att få svar? mailade för 2 dagar sen:( Citera
Recommended Posts