Hjulapan Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Någon med erfarenhet av WSOP? Måste man förregistrera sig till eventen man vill spela för att vara säker eller är chansen att ett event ska vara fullt lika med noll? Citera
Zamora25 Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 Tänkte för regga till main förra året, det var typ helt jävla osmidigt Är nog bättre idé att bara ta med sig cash på plats och betala in sig, ska inte vara några problems tror jag. Citera
gdaily Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 De har gått ut i år och sagt att de inte ska tillåta några alternates, dvs blir tävlingen full så är den verkligen full. Detta innebär att en förregistrering till de tv-sända 1500-eventen bör vara på sin plats, om nu någon svensk tänkte spela dessa... Citera
Oskarsson Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 varför skulle svenskar vara tveksamma till att spela 1500 då Citera
svint0 Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 varför skulle svenskar vara tveksamma till att spela 1500 då Strukturen är urusel? Citera
Hjulapan Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2008 Okej, jag tyckte också det verkade lite bökigt att skicka registrering och pengar i förväg men har hört att det ska vara helt galet på Rio i slutet av juni då alla registrerar sig. Jag tänkte spela event 48, 52 och main event. Citera
jna Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Är i Vegas i mitten av juni och vill tipsa om bättre turrar: Venetians Deep Stack Extravaganza - Mindre kö, bättre ordnat på alla sätt. Citera
Hjulapan Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2008 Är i Vegas i mitten av juni och vill tipsa om bättre turrar:Venetians Deep Stack Extravaganza - Mindre kö, bättre ordnat på alla sätt. På hur många framsidor hamnar man efter att ha vunnit den då? Citera
Utpekad Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 På hur många framsidor hamnar man efter att ha vunnit den då? Och det är ju det som avgör vilka turneringar man spelar Citera
simon1583 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Jag fyller 21 den 29:e juni så jag känner mig tvingad att försöka slå rekordet som yngsta vinnare; därför ska jag spela event 52 och kanske även 53. Då blir det väl till att kolla upp nu hur man reggar sig på ett smidigt sätt. Citera
Hjulapan Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2008 Blir svårt att slå Annette_15 men hennes Europa WSOP vinst kan man kanske inte räkna in där. Lycka till! Ses i Vegas. Citera
Captain Morgan Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Jag fyller 21 den 29:e juni så jag känner mig tvingad att försöka slå rekordet som yngsta vinnare; därför ska jag spela event 52 och kanske även 53. Då blir det väl till att kolla upp nu hur man reggar sig på ett smidigt sätt. Glöm, jag fyller den 30:e! Vann nyss ett paket på Stars. Får se om man använder det till en Vegas resa i sommar. Citera
padrinosftw Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Strukturen är urusel? Kan missta mig men är inte perioderna förlängda och startstack-blinds ration är dubblad sen förra året? Säger inte att strukturen är den bästa men låter som en bra förbättring iaf. Dock aldrig spelat WSOP så vad vet jag. Lycka till till alla er som åker hur som helst! Citera
simon1583 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Glöm, jag fyller den 30:e! Vann nyss ett paket på Stars. Får se om man använder det till en Vegas resa i sommar. Men det var fan då. Å andra sidan verkar ju du inte allt för inställd på att spela event 52 ; ) Och ja, Annette kan ju knappast räknas. Citera
Captain Morgan Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Vad är max antalet spelare i ME då? 8000? Tycker också att det verkar osäkert att förregistrera sig via formulär men funderar lite på hur man ska göra. Läste i nån annan tråd att det inte direkt är avgiftsfritt att ta ut pengar ur bankomaten men hur är det om man betalar med kort? För det måste man väl kunna göra?? Citera
Hyler Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Vad är max antalet spelare i ME då? 8000? På WSOPs sajt är det likt tidigare år fyra dag 1 och det står "3000 players" bredvid, så 12000 max. Det är lite väl många... Även 5, 8 och 6 tusen är lite tjockt. På schemat står även att de spelar exakt fem nivåer, tidigare var det "spela ner till X st kvar". Det blir trångt. Citera
Captain Morgan Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Då fattar jag inte varför folk är oroliga att det ska bli fullt. Förra året var det väl "bara" 6k i ME? Fortfarande, hur gör man med registreringen, vad är smidigast? Citera
Recommended Posts