Papa Kubo Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Härligt härligt! Just nu spelar vi SCOOP hos 24hPoker - €500 added frirulle och goodies i potten - läs mer! Men det kanske är som du säger att snabbhet är ett relativt begrepp. Citera
Swede Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 du har alldeles for mkt fritid om du skriver sadan har inlagg grabben. Du hade ju kunnat skicka ett PM till honom och underatta om detta, men istallet valjer du att hanga ut honom oppet i detta forum till atloje for alla att skratta at. QoS ar en kanslig kille som gor sa gott han kan for att halla detta forum i sa pass bra skick som det ar. Du anar inte hur mkt det sarar honom nar du gor detta mot honom. Skulle inte forvana mig om han lagger ner forumet efter ett sadant pahopp fran din sida. Jag tycker att vi alla hadanefter bojkottar Kubo och vagrar att svara/kommentera nagot inlagg fran honom i 30 dagar framover. Sa kan han ocksa kanna hur det kanns att vara en "outcast" dar ingen gillar honom. For helvete Kubo, tank efter fore innan du postar ett sadant inlagg!!! edit: glomde ju att lagga in --> Citera
Papa Kubo Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2005 Eller så kan vi ta bort varenda inlägg Swede skriver under 30 dagar framöver. How's about that? Citera
Matteprof Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Öhhh, vad har hänt här nu? Ge nu varandra en cyberkram Citera
Papa Kubo Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2005 Om jag får bestämma låtlistan för ditt nästa radioprogram kanske vi kan komma överrens om något. Citera
Swede Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 pffffffff... encore: pfffffffff dock kan du ge mig en lista med typ 10 latar du vill ha spelade, och sen valjer jag nagra av dem. Citera
baller Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Nä det gör du inte... men d var en fin gest Citera
Nusseman Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Jag visste att jag skulle ha sparkat iväg den här till OT i preventivt syfte... Citera
Swede Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Jag visste att jag skulle ha sparkat iväg den här till OT i preventivt syfte... om vi vill ha din asikt, sa fragar vi om den. OK? hehehehe Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Tänk om man ändå vore moderator... Kan se rubrikpillandet på den här tråden framför mig "Swede testar gränserna" /TF Citera
Papa Kubo Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2005 Det måste vara lite mer fart i rubriken TF! Kubo småretas lite, Swede testar gränserna, hur mycket klarar Nusseman av? Citera
QoS Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Men guuuud vad det gnälls här då! Kan vi inte bara hålla med Swede att Kubo är ond och jag är god, samt att Nusseman gnäller mycket... Ska ändra det med en gång! - QoS Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Kubo småretas lite, Swede testar gränserna, hur mycket klarar Nusseman av? Det där låter mer som gäster med gester /TF Citera
gdaily Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Men guuuud vad det gnälls här då! Kan vi inte bara hålla med Swede att Kubo är ond och jag är god, samt att Nusseman gnäller mycket... Ska ändra det med en gång! - QoS Var det inte jag som var den onde, Nusseman den gode och QoS den fule? Citera
Swede Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 I vilket fall som helst sa ar jag den snygge Citera
Recommended Posts