Bluwajt Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Körde lite smått bara för att döda tid. Riktigt nöjd med spelet, men bubbla dessvärre en sat till Sunday Brawl med AA vs KTs ai pre Blir troligtvis spel i kväll då jag siktar på att ta det lugnt. 20/5 husng: 6manna: 4 st, $36 45manna: mtts: satelliter: 2 st, $52 Maj totalt: $305 Citera
Bluwajt Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Sjukt tiltad att jag aldrig kan casha i satelliter. Låg även nu riktigt bra till i en med $300 tickets men obv förlorar jag först AK vs AQ och handen efter A3s vs 87o där fi gör en fantastiskt vacker syn efter min 8bbpush. 20/5 husng: 6manna: 12 st, $24 45manna: mtts: satelliter: 3 st, $78 Maj totalt: $219 Citera
Bluwajt Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Haha, så sjukt detta. 24/5 husng: 6manna: 18 st, $75 45manna: mtts: satelliter: 3 st, $78 Maj totalt: $168 Citera
Bluwajt Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Sorry, glömde det. Girl of yesterday blir Elisha Cuthbert. Citera
Rebonius Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Hon var den fräschaste på länge Fortsätt så men jobba upp pokern lite! Citera
Bluwajt Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Hon var den fräschaste på länge Fortsätt så men jobba upp pokern lite! Mjo, pokern går rätt segt även om jag hittade ett litet plus igår, även om det borde varit bra mycket större då jag bubblade en sat med $500 tickets (fick typ 150) efter att ha gjort ett sjukt dåligt spel 25/5 husng: 6manna: 3 st, $60 45manna: 10 st, $21 mtts: 2 st, $44 satelliter: 6 st, $41 Maj totalt: $246 Girl of yesterday blir Christina Milian Citera
sexyterran Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 haha skarattade när jag läste titeln. tyckte du skulle få lite cred för den. hoppas pokern löser sej! Citera
Bluwajt Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 haha skarattade när jag läste titeln. tyckte du skulle få lite cred för den. hoppas pokern löser sej! haha, kul att man kan roa någon tack! Kul att du startat db för övrigt, en av de få cg-dagböckerna jag läser. Var iväg och spelade fotboll med några polare förut (grym nöt) så blev inte spec. mycket spel i dag. Körde dock några 6manna nu på kvällen med helt okej resultat, även om det kunde blivit mer Men men, ska inte klaga. Känns riktigt bra med pokern och livet i allmänt atm, och kommer säkert bli ännu bättre i sommar 26/5 husng: 6manna: 14 st, $145 45manna: mtts: satelliter: Maj totalt: $391 Citera
Bluwajt Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 GOTD blir Emma Watson som på senare år börjat se riktigt bra ut imo Citera
Pey Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Hon är söt. Fast lite ung. Fint med gröna siffror! Citera
Bluwajt Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Hon är söt. Fast lite ung. Fint med gröna siffror! Nja, rätt bra ålder för mig Hon verkar ju även rätt smart och så, efter vad jag läst, till skillnad från vissa andra. Kanske är lite lik Hermione ändå. Ska spela korpen om två timmar typ så blir nog inget spel idag, fast får se. Citera
Bluwajt Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Blev standardtorken i korpen i dag och orkade heller inte spela något efter. Dock riktigt glad ändå då det ev. ser ut att bli en Sydafrikaresa med några polare till hösten Kommer inte på nån bra gofd men kör tjejerna i Ateens Citera
Bubblan Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 Var är Ani Lorak? Hon måste ju bara in som dagens babe någon dag! Citera
killerwolf Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 I.G. på senaste GOTD. Enbart marie serneholt tack, finns gott om dem, slippa gigantomouth och 2 böglyftare. edit: vad är böglyftare? här är svaret. http://crazyswedes.wordpress.com/2008/05/23/boglyft-2/ Citera
Bluwajt Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 I.G. på senaste GOTD. Enbart marie serneholt tack, finns gott om dem, slippa gigantomouth och 2 böglyftare. edit: vad är böglyftare? här är svaret. http://crazyswedes.wordpress.com/2008/05/23/boglyft-2/ Wtf, hon med svart hår är ju grymt snygg, kanske inte just på denna bild men på andra. Var för trött för att uppdatera igår, men blev iaf runt 100 back Ska nog köra rätt mycket 6manna närmsta tiden framöver då det känns som det går absolut bäst där atm. 28/5 husng: 6manna: 45manna: 10 st, $206 mtts: 2 st, $4 satelliter: 4 st, $112 Maj totalt: $293 Citera
Bluwajt Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 Jättebedrövlig session, fyfan. Vann som tur var 2 och komma tvåa i en på mina fyra sista, annars hade det blivit jättehålet typ. Ska nog sova nu, gg 29/5 husng: 6manna: 16 st, $120 45manna: mtts: satelliter: Maj totalt: $173 Citera
Bubblan Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Jag vill se Ani Lorak och Megan Fox som GOTD nån dag Citera
Bluwajt Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Jag vill se Ani Lorak och Megan Fox som GOTD nån dag Haha, vetifan om jag orkar fortsätta med gotd dock. Kan typ inga mer tjejer Citera
Bluwajt Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Körde en rätt lång session (6-tablar 6manna) nyss och är riktigt nöjd med resultatet mtp hur det såg ut. Verkligen sjukt stundtals. Aja, ingen idé att klaga, helt frivilligt jag kör ju. Blir iaf utgång nu, riktigt taggad och blir förhoppningsvis kul som fan Ha det! 30/5 husng: 6manna: 36 st, $20 45manna: mtts: satelliter: Maj totalt: $193 Citera
Bluwajt Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Helt okej utgång igår, varken mer eller mindre. Såg för övrigt legenden Irem i linné. Han gick hand i hand med gravid tjej (måste varit flickvännen), så får passa på att säga grattis till faderskapet Ska fixa lite skolsaker nu, men blir spel ikväll förhoppningvis. Är alldeles för seg för att hitta på något aktivt då iaf. Citera
Drunken_Penguin Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Han gick hand i hand med gravid tjej (måste varit flickvännen)... Måste och måste. Man kan väl anta, men i dagens samhälle vet man aldrig. Citera
Bluwajt Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Måste och måste. Man kan väl anta, men i dagens samhälle vet man aldrig. Haha, nej helt rätt. Tror jag iofs kände igen henne liten från nån bild i hans vegasblogg 06. Skön session nyss även om det kunde blivit mer + Är dock absolut jättenöjd. Tror inte det blir något mer spel idag, men skriver nog nån sammanfattning av maj snart, ska bara käka lite först. 31/5 husng: 6manna: 12 st, $16 45manna: 7 st, $370 mtts: 2 st, $52 satelliter: 4 st, $221 Maj totalt: $747 Citera
Bluwajt Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Blir en liten sammafattning här över maj och hur spelet gått. Överlag är jag inte nöjd med månaden, har haft en hel del oflyt, men har även spelet dåligt stundtals och mina dåliga spel har ofta straffat sig. Ett problem är att jag är för lat och om jag t.ex. är hu i en mtsngs och känner att jag har jätteövertag, så kan jag liksom ta en flip bara för att jag vill att det ska vara över. Detta är något jag måste jobba på, finns ingen anledning alls att stressa när man kan ta det lugnt liksom. Resultatmässigt får det ändå ses som knappt godkänt efter hur det sett ut, men hade absolut hoppats på mer ner stejken satte igång, men det kommer fler månader, om Consp vill fortsätta stejka dvs Vetifan vad jag ska skriva mer nu, men fortsätter med stejken tills vidare hade jag tänkt mig, blir troligtvis juni ut iaf om inget händer. Slutar skolan den tionde och under lovet blir det absolut mer spel än vanligt, även om EM givetvis kommer ta sin tid också Btw får ni som läser gärna komma med tips på vad jag ska göra i dbn. Tror dock inte jag pallar gotd då jag som sagt typ inte kan några mer tjejer än dom redan postade Blir säng snart nu. Ha det! Citera
Recommended Posts