Gå till innehåll

JaGularDig,galia4444,n1_m8 startar dagbok =)

Recommended Posts

Postad
Lever det?

Hmm, jag spelar inte så frekvent på B2B / Entraction längre så det är mycket möjligt att han (du?) inte spelar där längre, eller på den nivån, tog bara ett axplock av dom som jag har flest händer emot på NL100 nivån.

• Svars 226
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hmm, jag spelar inte så frekvent på B2B / Entraction längre så det är mycket möjligt att han (du?) inte spelar där längre, eller på den nivån, tog bara ett axplock av dom som jag har flest händer emot på NL100 nivån.

Jag spelar numer väldigt sparsamt på B2B, och då bara lite högre H-U. Jag kom bara ihåg han Herbert från tiden jag spelade där och byggde upp rullen från scratch. Jag kunde inte fatta hur folk kunde betala av han gång efter annan. Jag minns att jag brukade uppmana fiskarna att lägga sig när Herbert gjorde mothugg :mrgreen: för killen lirar/lirade bara QQ-AA Antar att han var en VIPhora, för spela poker kunde han inte. Han avskydde mig som pesten, och hävdade att jag sabbade hans liv, typ :-P

Postad
Jag spelar numer väldigt sparsamt på B2B, och då bara lite högre H-U. Jag kom bara ihåg han Herbert från tiden jag spelade där och byggde upp rullen från scratch. Jag kunde inte fatta hur folk kunde betala av han gång efter annan. Jag minns att jag brukade uppmana fiskarna att lägga sig när Herbert gjorde mothugg :mrgreen: för killen lirar/lirade bara QQ-AA Antar att han var en VIPhora, för spela poker kunde han inte. Han avskydde mig som pesten, och hävdade att jag sabbade hans liv, typ :-P

Har sett Herbert väldigt lite sedan de ändrade VIP-systemet. Hans spelstil genererar ju inte mkt rakeback längre... Håller med om att det är sjukt att folk betalade av honom. Brukade också härja i chatten när han var inblandad i potter, haha.

Postad
Har sett Herbert väldigt lite sedan de ändrade VIP-systemet. Hans spelstil genererar ju inte mkt rakeback längre... Håller med om att det är sjukt att folk betalade av honom. Brukade också härja i chatten när han var inblandad i potter, haha.

Hmm, känns knappt som vi pratar om samma spelare? Har ~4000 händer mot Herbert på NL100 och han spelar 25/6/1 och ligger faktsikt lite back över dessa händer (iofs bara marginellt). Senaste gången jag såg honom var dock i början av April, så jag vet inte riktigt vart han tagit vägen, hoppas han kommer tillbaka.

Postad
Du som verkar ha koll på B2B grinders på 100a nivån, har du några åsikter om följande spelare. (tagit ut några av dom som jag spelat flest händer mot)

000Adas000

Bibovbibov

BreitlingA

ganghoo

Herbert

Ivan666z

Jumpa$mb

NY_lover

SFN444

Sznikiel

Tazar777

Zuber_

Jag e 1 utav nicken och tycker alla dom andra e nøtfiskar med undantag utav Ivan666z bibovbibov som har lite game i sig. Jag e semispeeewig og på halvtilt halva tiden, men krossar när jag inte spelar så ;)

Postad
Du som verkar ha koll på B2B grinders på 100a nivån, har du några åsikter om följande spelare. (tagit ut några av dom som jag spelat flest händer mot)

000Adas000

Bibovbibov

BreitlingA

ganghoo

Herbert

Ivan666z

Jumpa$mb

NY_lover

SFN444

Sznikiel

Tazar777

Zuber_

Jag har åsikter om alla d där spelarna men är helt slut i huvudet och orkar tyvärr inte skriva så mkt just nu.

Postad
Jag e 1 utav nicken och tycker alla dom andra e nøtfiskar med undantag utav Ivan666z bibovbibov som har lite game i sig. Jag e semispeeewig og på halvtilt halva tiden, men krossar när jag inte spelar så ;)

Bra beskrivning av spelarna btw ;-)

Postad

Kom hem från London igår runt 16, tog ett bad o chillade lite. La mig i sängen runt 18 och sov i 18h :S

Jag blir alltid helt slut i huvudet efter att ha sovit mer än 10h så jag rapporterar om resan och om dagens lir senare ikväll;-)

Postad

Sumering av dagen:

Har haft en nice pokerdag idag, plussat nästan 8 ink (765e). Känns riktigt skönt att plussa första dagen efter resan :-D

Har spelat ganska många händer me men vet inte exakt hur många då jag inte har PT kvar. För typ en månad sen fick ja en update ruta, tryckte på den och sen ville PT ha min reg key. Hade inte köpt PT så körde trial med PTv2 och det gick ut igår eller nåt. Tänkte köpa PTv3 idag med det funkar inte till B2B va? Hittade inte B2B där iaf, bara de 5-6 största nätverken :-(

Har riktigt ont i huvudet så orkar tvärr inte raportera om resan än...

Postad
Sumering av dagen:

Har haft en nice pokerdag idag, plussat nästan 8 ink (765e). Känns riktigt skönt att plussa första dagen efter resan :-D

Har spelat ganska många händer me men vet inte exakt hur många då jag inte har PT kvar. För typ en månad sen fick ja en update ruta, tryckte på den och sen ville PT ha min reg key. Hade inte köpt PT så körde trial med PTv2 och det gick ut igår eller nåt. Tänkte köpa PTv3 idag med det funkar inte till B2B va? Hittade inte B2B där iaf, bara de 5-6 största nätverken :-(

Har riktigt ont i huvudet så orkar tvärr inte raportera om resan än...

Härligt mannen, tror det gjorde dej gott att komma bort lite, nu kommer du krossa i juni:) Du får skriva på msn sen när du är inne!

ha det

Postad
Härligt mannen, tror det gjorde dej gott att komma bort lite, nu kommer du krossa i juni:) Du får skriva på msn sen när du är inne!

ha det

Aa skulle sitta riktigt nice med en roekordmånad i juni :-D

Hur gåre för dig? Du krossar fortfarande va? ;-)

Postad

Sådär nu är man klar i huvudet igen.

Riktigt skönt att vakna till att solen lyser en i ögonen :-D

Ska strax iväg o köpa lunch sen blire en liten grind tills de dags för gymet.

Skulle precis köra AD-aware för att kolla om jag hade nåt tråkigt på datan. Den där "check for updates"-rutan kom upp som vanligt för att den inte har updaterat på 63 dagar men den hittade inga nya updates, skumt va?

Postad
Aa skulle sitta riktigt nice med en roekordmånad i juni :-D

Hur gåre för dig? Du krossar fortfarande va? ;-)

Aaah det får du se till:)

Jo det går okej;) lol

Jag jag har inte kört knappt nått senaste 5 dagarna men ska ta tag i det. NU.

Ska iaf få ihop 40k händer denna månad, hade som mål 50 men kom lite annat ivägen nu så det får bli en mjukstart på proffslivet:P

haha

du borde fixa löpande stats i OP hörru. skulle vara intressant att följa!

Postad

Klienten krachade så jag passde på att räkna på hur jag ligger till för månaden.

Kollade först på Redbets hemsida för att se men fattade nada av transaktionerna (ska kolla det mer nogrant i slutet av månaden) så jag kollade DBn ist. Jag ligger plus 1k e på spelet och har 1,5k e i RB so far.

Tror nog det ska stämma, känns skönt att ligga på plus efter att ha backat hela tiden i början :-D

Postad
Aaah det får du se till:)

Jo det går okej;) lol

Jag jag har inte kört knappt nått senaste 5 dagarna men ska ta tag i det. NU.

Ska iaf få ihop 40k händer denna månad, hade som mål 50 men kom lite annat ivägen nu så det får bli en mjukstart på proffslivet:P

haha

du borde fixa löpande stats i OP hörru. skulle vara intressant att följa!

Ok... klart du fixar 40k händer ;-)

Har också haft en paus men nu blir mer grind tills slutet av månaden.

Mm löpande stats skulle vara nåt men har som sagt inte PT kvar :-(

PT v3 verkar inte funka till B2B heller.

Postad
Ok... klart du fixar 40k händer ;-)

Har också haft en paus men nu blir mer grind tills slutet av månaden.

Mm löpande stats skulle vara nåt men har som sagt inte PT kvar :-(

PT v3 verkar inte funka till B2B heller.

a just det ja, du får fixa till ipoker i juni ist:)

hur går det idag då?

jag har fan en vid. nu om du är sugen, dock är ju inget gratis;)

hehe

jag har varit tiltad idag så knappt lirat. krasslig som fan men ska köra en sväng nu iaf.

ha det

Postad
a just det ja, du får fixa till ipoker i juni ist:)

hur går det idag då?

jag har fan en vid. nu om du är sugen, dock är ju inget gratis;)

hehe

jag har varit tiltad idag så knappt lirat. krasslig som fan men ska köra en sväng nu iaf.

ha det

Du har en vid? vid vad e de?

Jag har haft lite tur idag men ändå lyckats hitta lill pluset på 63e:-P

Gl och glöm inte att rapportera i din DB ;-)

Postad

Vilken dag det har varit...

Dagen började bra jag spela lungt och fokuserat, plussade ca 200e ganska snabbt. Åkte sedan på lite tråkigeheter men sånt händer ju tänkte jag...

Efter det så började helvetet, jag vann inte en enda pott på över 30e på ca 40 min (9 tablade) jag vart utdragen hela tiden och inga av mina moves funkade. Tog paus ett tag men det fortsatte så jag blev riktigt tiltad till slut. Spela riiiiiktigt dåligt ett tag, riiiktigt dåligt asså sämre än fiskarna. Jag verkligen gav bort inköp.

Jag har åkt på allt möjligt idag som tex floppa färg vs färg, 2 outad 3 ggr på river och turn efter att pengarna åkt in på flopp, folk har gått all in mot mina 2par och bättre med FD och suttit dom miljoner gånger känns det som :-P Jag har bara vunnit typ 1 av 5 flips sen har jag förlorat hur många små potter som helst.

Låg som mest back 900e men har lyckats vinna tillbax det mesta.

Avslutar dagen på 150e back och det är jag riktigt glad över :-D :-D :-D

Spela väldigt tight d sista två timmarna och alla trodde jag fortfarande var tiltad så fick typ betalt med alla mina händer :-D

Ligger plus för för dagen med RB btw.

Satt och lyssnade på en gammal spellista på winamp och snublade över den här låten med immortal technique:

Jag får verkligen rysningar varje gång jag lyssnar på den, så himla sorglig. Hade glömt bort den helt så lyssnade på den typ 5 ggr efter varandra:-P

Postad

Grinden går bra idag. Har nästan suttit alla mina flips och har träffat riktigt bra floppar :-D

Ligger plus ca 7 ink (675e)

Ska iväg runt 20.30 o hämta kompisen från London han kommer hem nu över sommaren. Riktigt nice att han landar på Västerås flygplats så man slipper åka till arlanda:-P

Postad

Shit något ritkigt skumt hände mig nyss, något som inte hänt på väldigt länge. Gick in för att köra en grind för en timme sen och märkte hur fegt och dåligt jag spelade.

När jag tidigare plussat på bra så vart jag mer och mer taggad för att slå personligt inköps rekord på en dag men nu så vart jag istället feg, wtf?

Nån som känner igen sig eller har nåt svar på vad som hände?

Backade 175e på 40 min och stänge av istället för att fortsätta mitt fega spel :-P

Mitt rekord när det gäller inköp per dag är 20 ink på nl200e btw 8-)