KingCosmoKramer Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Finns platser kvar, och du behöver inte ha PAFkläder om du vunnit en satellit. Du menar satelita in sig? För jag ringde och fråga och då sa dom att alla platser var slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Du menar satelita in sig? För jag ringde och fråga och då sa dom att alla platser var slut. min mate ringde för ca 2 minuter sen och bokade plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zuupah Postad 23 Maj , 2008 Rapport Share Postad 23 Maj , 2008 Du menar satelita in sig? För jag ringde och fråga och då sa dom att alla platser var slut. Jag har en biljett. Men nu kan jag troligtvis inte åka , så jag provar nu med att lägga ut den till försäljning (ifall biljetterna är slut). Så, är det någon som vill köpa? skicka privat meddelande i så fall..... (hoppas man inte blir varnad nu bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 PAF-satten som börjar om 10 minuter.. det står att det måste vara minst 20 spelare men just nu är det bara 17 spelare. Avbryts turneringen automatiskt eller spelas turneringen vidare fast med mindre biljetter till kryssningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 PAF-satten som börjar om 10 minuter.. det står att det måste vara minst 20 spelare men just nu är det bara 17 spelare. Avbryts turneringen automatiskt eller spelas turneringen vidare fast med mindre biljetter till kryssningen? Gah, 18 nu 2 min kvar. Suger ju om det inte blir nån satte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 skulle vara sjukt surt om man kommer fyra eller femma nu och dom säger att det inte blir 5 garanterade platser... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrisdahman Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Ang. frirullarna på bwin.. Hittar inte frirullen som går på söndag i deras klient, någon vänlig själ som vet varför eller kan hjälpa mig hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riverwild Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 den går den 1/6 först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrisdahman Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 dyker den upp först den 1e i klienten då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ingaze Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Var det någon mer än jag som fick en plats i dagens veckofinal? Va iofs bara 18 st med och kom 5a.. Men om den inte blir full ska det ju avbrytas så jag hoppas att ja får mitt package ändå. Stod bland min turneringsstatestik att ja hade vunnit ett 700$ package iaf.. Men det visar sig väl! Några mer från Nyköping, Oxelösund med omnejd som ska åka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Bokade biljett med en polare som nu eventuellt måste stanna hemma. Går det att avboka eller sälja biljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Kan man få en uppdatering exakt hur många platser som är uppbokade. Förra gången var det snart inga platser kvar" och när vi väl satte igång var det endast 145 startande av 220 platser. Vore finfint om Crippo kunde uppdatera detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 det vill jag oxå gärna veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Varför står det på er hemsida att C-hytt kostar 1.448:- men när jag ringer till Silja line för att boka så ska dom ha 3.150:- för C hytt upp till 3.510:- för A hytt. Kan någon ge mig ett snabbt svar då jag tänkt boka vår biljett idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerevent Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Varför står det på er hemsida att C-hytt kostar 1.448:- men när jag ringer till Silja line för att boka så ska dom ha 3.150:- för C hytt upp till 3.510:- för A hytt. Kan någon ge mig ett snabbt svar då jag tänkt boka vår biljett idag... Det verkar vara mycket konstigt. Har du sagt till Silja att du skall delta i pokerturneringen? Vore tacksam för namn på den som du talat med på Silja, så kan vi försöka att reda u det hela. Mvh Pokerevent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 hur många plaster finns de kvar ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 jag fattar itne heller det, man har ju fråga nu flera ggr men dom svarar inte på frågan... antar att det är fullt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zuupah Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Kika i tråden KÖP & SÄLJ. Jag har en biljett till salu *** såld!! **** (SKA JAG VARA GLAD ELLER LEDSEN?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 hur mykke vill du ha för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 såg priset, behöver ingen info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Sådärja, då var man inkvalad. Ses på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Har inte hittat någon info om CGt ombord. Är det 20/20 och uppåt som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Ni missar väl inte frirullesatelliten på bwin om en timme? Poker Cruise Freeroll 2: Söndag 1 juni, kl 19:00. Lösenord: "pkrcruze" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miche Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 självklart att man inte gör det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RutsDC Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Är det här sista chansen att komma med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts