Rackad Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Då neteller har fått storhetsvansinne o tar uppemot 6% av uttagen så måste man ju nu byta. Hur mkt i avgifter tar moneybookers? Citera
SoderKrippa Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Då neteller har fått storhetsvansinne o tar uppemot 6% av uttagen så måste man ju nu byta. Hur mkt i avgifter tar moneybookers? Har för mig att jag räknat ut att avgiften blir 1,5% med deras växlingskurs. Att sen plocka ut till banken kostar bara 16kr per uttag. /SK Citera
Rackad Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Postad 28 April , 2008 ok låter ju väldigt bra. Ni som använder både neteller och moneybookers vilket är smidigast och vad är de största skillnaderna? Tar moneybookers avgift på transaktioner mellan moneyb och en pokersite tex? Citera
Odrike Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 ok låter ju väldigt bra. Ni som använder både neteller och moneybookers vilket är smidigast och vad är de största skillnaderna?Tar moneybookers avgift på transaktioner mellan moneyb och en pokersite tex? Ingen större skillnad för mig. Använder mb för € och neteller for $. Utagen till bank gör jag från pokersidor. Pokersidorna står i regel för avgiften mellan mb och pokersidorna. Har inte råkat ut för att jag har fått betala ngt iallafall. Citera
Rackad Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Postad 28 April , 2008 Funderat på att sätta in med neteller till nordicbet och sen ta ut på mitt visa kort då jag har båda betalningssätten aktiverade på just den siten, vad tror ni om den lösningen? Iaf för denna gång. Citera
Odrike Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Funderat på att sätta in med neteller till nordicbet och sen ta ut på mitt visa kort då jag har båda betalningssätten aktiverade på just den siten, vad tror ni om den lösningen? Iaf för denna gång. Beror på vilken policy nordicbet har. På väldigt många pokersidor måste man använda samma metod för utag som insättning upp till insättningsbeloppet. Du får kolla uttagspolicyn hos nordicbet. Om det ska gå bra så lär du få spela en del först. Nordicbet blir nog inte så glada om du petar in och tar ut utan att spela. Stor risk för fryst konto. Citera
Recommended Posts