tamtaram Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 +1 Har funderat länge på om du tagit ditt nick från nr 66, Mario Lemieux? Citera
Lemiux Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Har funderat länge på om du tagit ditt nick från nr 66, Mario Lemieux? japps faktiskt. Skrev Lemiux ist för Lemieux när jag gick på lågstadiet. sen har det bara hängt med och tänker inte så mkt på just Mario Citera
bananuz Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 On topic: + för durrrr, Dario, viffer. - för mellangänget med sega filmproducenter och fan vet vad, armhävningar, för att Doyle knappt orkar hålla sig vaken längre och för att Negreanu och Laak bara tycks bli sämre och sämre. Citera
Tottyville Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Laak imponerar som vanligt, snygg fold där med 67suit, han verkar tro att alla händer har negativt implicit värde om de inte är KK eller AA. Citera
ickash Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Laak spelar enormt nittigt och när han väl lyckas dega in hela sin stack gör han det med öppet stegdrag, briljant! Citera
heltok Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Nu ångrar du dig att du hoppade av skolan liiiite för tidigt va? Gymnasiet is the shit, google as well. märkligt nog dröjde det till högskolan innan jag skrev min första QED. däremot 3st prickar . . . och vsb skrevs flitigt. Citera
asfalten Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 skönt att det är över. hoppas laak och esfandiari hinner gula innan nästa säsong. Jag vill bara se patrick, ziigmund, tom dwan, hellmuth, benyamine, viffer och kenny tran nästa gång. Citera
Elitloppet Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Får hoppas Meltzer går upp det där sista kilot som gör att han inte når runt magen fram till bordet tills nästa säsong. Citera
asfalten Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Får hoppas Meltzer går upp det där sista kilot som gör att han inte når runt magen fram till bordet tills nästa säsong. Citera
XeroxFin Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Jag vill bara se ,,, hellmuth,,, - 1, inte heller Matusow Citera
pezdawg Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Om doyle och meltzer deltar nästa säsong blir det fan propbet på vem som dör först imo... Citera
Jakelamotta Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Får hoppas Meltzer går upp det där sista kilot som gör att han inte når runt magen fram till bordet tills nästa säsong. Tycker inte jag, de vill ha dit fiskar för att locka proffs. Finns väl få fiskar som har varit bättre för spelet än honom, inte vill ju publiken se nitar som Sam Simon. Citera
asfalten Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 - 1, inte heller Matusow vill inte heller se matusow, men det är ju fortfarande lika underhållande att se hellmoth uppröras över andra spelares aggression. Tyvärr har han lugnat ned sig lite för mycket för min smak. Men i den lineupen skulle han nog bli vansinnig. Citera
Leooo Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Inte för att ge cred till serien som var ett enda sömnpiller, men det är roligt att se internetspelare som vunnit en halv mille idiot förklara spelare som Laak som har typ allt man kan önska sig i livet och byggt typ allt på poker! Även om pogrammet får han att framstå som nån sorts konstig mega nit så är han nog bra mkt mer skillad än folk tror... Citera
killerwolf Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Inte för att ge cred till serien som var ett enda sömnpiller, men det är roligt att se internetspelare som vunnit en halv mille idiot förklara spelare som Laak som har typ allt man kan önska sig i livet och byggt typ allt på poker! Även om pogrammet får han att framstå som nån sorts konstig mega nit så är han nog bra mkt mer skillad än folk tror... [x] sämst level nomineé Citera
Metaddict Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 [x] sämst level nomineé Hehe jepp. Men jag gillade ändå särskrivningarna och att Laak har "typ allt" Citera
Hakflem Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Laak som har typ allt man kan önska sig i livet och byggt typ allt på poker! Vem önskar sig en 50+ flickvän? Citera
pezdawg Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Inte för att ge cred till serien som var ett enda sömnpiller, men det är roligt att se internetspelare som vunnit en halv mille idiot förklara spelare som Laak som har typ allt man kan önska sig i livet och byggt typ allt på poker! Även om pogrammet får han att framstå som nån sorts konstig mega nit så är han nog bra mkt mer skillad än folk tror... Hur skulle det där ge cred till serien? Dessutom tycker jag det var en riktigt rolig säsong... Citera
Macroman Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 japps faktiskt. Skrev Lemiux ist för Lemieux när jag gick på lågstadiet. sen har det bara hängt med och tänker inte så mkt på just Mario Claude...? Citera
AdslVerbe Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Claude...? Måste vara Mario...Kan iofs vara färgerna i avataren som omedvetet lett in mej på Mario . Claude har jag inte ens övervägt. Citera
Recommended Posts