Hagan Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Upprepar: ska bli jävligt intressant att se Lederer. Varför är det intressant att se Lederer? Är väl typ tråkigare att kolla på han än Doyle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jag saknar också den bästa bluffaren i årets säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Så länge inte Chris Fergusson är med och pajar allt är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Det är en av mina högsta pokerdrömmar att få se Micke Norinder sitta och syna ner i HSP. Har en liknande dröm om Nalle Hedlund faktiskt.. Det vore underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popoffer Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 In med Kent Lennart imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Han hade dessutom sett till att skaffa EV-försäkringar som gjort att han max förlorar $20k och vinner $5k Jag funderar varför ingen kommenterat durrrs EV- flopp mot Barry, Barry erbjuder durrr att ta tillbaka 200k trots att Barry är 50,2% mot durrrs 49,8%. Durrr nobbar eller för att citera EV teoretiker... Jävligt stor skillnad på att vara vinnande och på att ha plussat alla säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 In med Kent Lennart imo. In med popoffer imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 vet inte varför, men det är oroväckande skönt att se barry förlora stora potter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jag funderar varför ingen kommenterat durrrs EV- flopp mot Barry, Barry erbjuder durrr att ta tillbaka 200k trots att Barry är 50,2% mot durrrs 49,8%. Durrr nobbar eller för att citera EV teoretiker... Jag skulle också betala $800 för en sån grej om jag var dollarmiljonär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jag funderar varför ingen kommenterat durrrs EV- flopp mot Barry, Barry erbjuder durrr att ta tillbaka 200k trots att Barry är 50,2% mot durrrs 49,8%. Durrr nobbar Kanske för att det är helt ointressant? Om du ska ner på decimalnivå och räkna equity så tvingas du också ta hänsyn till att x antal spelare redan foldat sin hand, vilket innebär att leken innehåller färre kort och i genomsnitt fler höga kort (en foldad hand är oftare 72 än AQ). Testa att till exempel räkna alla sexor och sjuor som döda kort och vips är det Durrr som är favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Kanske för att det är helt ointressant? Om du ska ner på decimalnivå och räkna equity så tvingas du också ta hänsyn till att x antal spelare redan foldat sin hand, vilket innebär att leken innehåller färre kort och i genomsnitt fler höga kort (en foldad hand är oftare 72 än AQ). Testa att till exempel räkna alla sexor och sjuor som döda kort och vips är det Durrr som är favorit. Försök inte ens, verkar inte som det finns minsta lilla sannolikhet att han kommer koppla något som inte handlar om Hellmuth. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Försök inte ens, verkar inte som det finns minsta lilla sannolikhet att han kommer koppla något som inte handlar om Hellmuth. Eller så vet jag bara det faktum att om det hade varit Hellmuth som valt att inte ta tillbaka 200k mot Barry, så hade ni skrivit att "Hellmuth visar återigen inkompetens då han tar ett EV-minus beslut" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Eller så vet jag bara det faktum att om det hade varit Hellmuth som valt att inte ta tillbaka 200k mot Barry, så hade ni skrivit att "Hellmuth visar återigen inkompetens då han tar ett EV-minus beslut" Nej, din tomte. Hellmuth köper försäkringar som kostar många procent av EV:t i den givna handen. Det är sån sjuk skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 vet inte varför, men det är oroväckande skönt att se barry förlora stora potter... Jo speciellt med tanke på att det svinet skänker stora delar till välgörenhet också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jo speciellt med tanke på att det svinet skänker stora delar till välgörenhet också... Turneringsvälgörenheten har han ju slutat med för ett bra tag sen, han skänker säkert en del, men inte alls de summorna som förr (gissar jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Turneringsvälgörenheten har han ju slutat med för ett bra tag sen, han skänker säkert en del, men inte alls de summorna som förr (gissar jag). 2820700 $ hittills i sin karriär. känns som en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 2820700 $ hittills i sin karriär. känns som en del. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Källa? http://www.barrygreenstein.com/charities/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 jaja, han slickar hursomhelst iveys röv konstant. Från detta kan han inte köpa sig fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Nej, din tomte. Hellmuth köper försäkringar som kostar många procent av EV:t i den givna handen. Det är sån sjuk skillnad. Det kan han ju göra... för att han är dollarmiljonär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Det kan han ju göra... för att han är dollarmiljonär Varför låtsas du vara dum i huvudet hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Varför låtsas du vara dum i huvudet hela tiden? Låtsas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Varför låtsas du vara dum i huvudet hela tiden? in after ban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Tror inte heller han låtsas. Vilken jubelåsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Äh kom igen nu, det är väl ingen som seriöst tar Hellmött på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts