Supertequila Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 I rest my case. Hahaha... ibland är du faktiskt rolig. PMa mig ditt förra nick här. Jag håller det hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Hahahaha vad roligt och originellt, jag storknar. Funderat på en oneliner-karriär på internetforum? Ni behövs, jag och Supertequila får inte nog! BAHAHAHA Säger man saker på ett drygt sätt utan att bidra med någonting är det ganska lätt att framstå som bäst i världen. Du är säkert en bättre spelare än jag, försök visa det istället för att visa snoppen såhär. Du bär på rädsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Hahaha... ibland är du faktiskt rolig. PMa mig ditt förra nick här. Jag håller det hemligt. Lolcatz, KingCosmoKramer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Lolcatz, KingCosmoKramer, jojje2k? FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 FYP Du glömde några... http://pokerforum.nu/forum/1119638-post59.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 No pm! Jag vill också ha lite kul! Vilken dåre alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Tycker Zigmund är den stora fisken vid bordet. Läcker ju pengar som ett trasigt paraply. Kul att se Doyle spela. Må hända lite konservativt, men han vinner ju konstant pengar och det är väl därför han är med i programmet. Han bryr sig inte så mycket om kamerorna utan kör sitt eget race. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Ja, det är lite roligt att Doyle kan säga/göra lite vad han vill utan att någon bryr sig speciellt. Han har ju lagt några sköna kommentarer genom HSP-säsongerna Kallat Forrest för idiot, indirekt kallat servitrisen för *PIP*, favoriten är dock då munnen ställer med KJ mot sheikan som foldar, munnen visar upp sin hand och Doyle säger sarkastiskt (utan att munnen verkar för stå det): You gotta have heart baby! Vet inte varför jag gillar den så mycket men det är så skönt sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Ja, det är lite roligt att Doyle kan säga/göra lite vad han vill utan att någon bryr sig speciellt. Han har ju lagt några sköna kommentarer genom HSP-säsongerna Kallat Forrest för idiot, indirekt kallat servitrisen för *PIP*, favoriten är dock då munnen ställer med KJ mot sheikan som foldar, munnen visar upp sin hand och Doyle säger sarkastiskt (utan att munnen verkar för stå det): You gotta have heart baby! Vet inte varför jag gillar den så mycket men det är så skönt sagt Doyles kommentarar har inte fått och kommer aldrig få nog med kärlek. Den gamla Gubben sitter liksom och halvsover när han plötsligt slänger ur sig att 2½ Men är en skitbra serie. Så jävla otippat Osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Tycker Zigmund är den stora fisken vid bordet. Läcker ju pengar som ett trasigt paraply. Kul att se Doyle spela. Må hända lite konservativt, men han vinner ju konstant pengar och det är väl därför han är med i programmet. Han bryr sig inte så mycket om kamerorna utan kör sitt eget race. Ziigmund spelar iallafall lite aggressivt ställvis, han har bara valt lite dåliga spots och har inte fullföljt ibland när det känns som att han borde, åtminstone från tittarnas perspektiv. Elezra lär ju vara den som spelat sämst, han kör lös-passivt rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 vilken tid lägger dom ut nya avsnittet och var om man vill streama? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 När kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Grrrr, dja dja. Får kolla på Million Dollar Cashgame Säsong 3 istället. Wiii tyska kommentatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Tilta mig vettja!! Edit; Om någon hittar avsnittet någonstans så får ni ju gärna tipsa mig om var och hur. Förmodligen är jag bara naiv, det har väl förmodligen bara inte sänts av någon anledning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Har sänts. Inte upplagt att tankas än bara. grrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Har sänts. Inte upplagt att tankas än bara. grrr. Är du helt säker på det? Annars brukar det ju vara uppe vid 2-3-tiden redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 vadå thorssons online karriär består ju av att spela bort pappas pengar in the early years online till erik sagström för att sedan klonka lite mot folk som var ännu sämre än honom/nl200 spelare back then(nästan alla var sportsbetting spelare förutom några enstaka som erik123 etc), släng in lite maniska köp av 100talet trisslott-köp åt gången och ett oerhört travberoende.. killen är en degen ut i fingerspetsarna och att han är öht och slåss i turneringseliten som så många beundrar honom för är att han hade såååå mycket pengar att donka av i början med och därefter snappa upp lite grejer i tid innan han hade gulat sig själv och sin familj. Ja, han är plus online det är inte det jag säger, han lär vara plus en hel del också.. men han hade ju möjlighet till en betydligt intressantare lärningskurva än de flesta av oss då han är pappas pojke och kunde sitta o donka av cash till dem bästa redan 1998 utan att ha någon koll på poker. De flesta har inte den lyxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pt-_- Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Är du helt säker på det? Annars brukar det ju vara uppe vid 2-3-tiden redan.. asd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Japp det har sänts jävligt wierd att det inte är ute thooo. Mest bara tiltande imo, här hade man ställt in sig på den traditionella HSP-grinden för att starta veckan.. Inget kommer vara sig likt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Är det nån helg i USA eller, andra tv-serier jag följer ligger inte heller ute! Malcolm X day? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Är det nån helg i USA eller, andra tv-serier jag följer ligger inte heller ute! Malcolm X day? Enligt GSNs tablå gick HSP igår kväll.. Men den hemsidan känns lite sådär halvt inkorrekt överlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Vad ska man göra nu då... Det här ställer ju till hela min dag. :ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manbearpig Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 edit: fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts