Gå till innehåll

Vad är det för fel på pokerstars?


Divad

Recommended Posts

Asså sitter o spelar en turre på pokerstars o då segar hela klienten ner sig jag kunde se mitt bord o nästan alla på mitt bord kunde spela medans jag o typ 2 andra var "ej ansluten" o sen "står över" utan att man kan göra ngt åt det. Loggade ut o logga in försökte få upp mitt bord men det går inte kan inte göra ngt, kan inte använda någon funktion alls :cry: ... någon annan som har haft problem med detta. Får man tillbaka insatsen?

Dåligt pokerstars!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Igår så hade vi problem med klienten som påverkade spelen, tillgång till cashiern samt turneringsregistreringar. Våra programmerare har löst problemet och spelet fortgår nu som vanligt.

 

Om ni har blivit påverkade av dessa problem och anser att ni är berättigade till en refund för turneringar ni spelade i, vänligen skicka oss ett mail (på engelska) med följande rubrik:

 

"Refund Request: T#xxxxxxxxx, $0.00"

 

Där "xxxxxxxxx" är turneringsnumret och "$0.00" ersätts med inköpet.

 

Notera att det kan dröja upp till 72 timmar innan vi kan se över just din begäran.

 

Vi ber om ursäkt för bekymret som detta har orsakat er.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej eurythmech,

 

Vi hade inga serverproblem igår, däremot så vet jag att några andra svenska spelare hade problem med att ansluta till vår horsite, så det kan ha varit något lokalt problem relaterat till någon svensk ISP.

 

Men hör av dig till oss om du blev påverkad i några turneringar.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...